نذر ایثار قهرمان المپیک کشتی یاد و خاطره شهدای معزز جامعه ورزشی را زنده کرد
نذر ایثار قهرمان المپیک کشتی یاد و خاطره شهدای معزز جامعه ورزشی را زنده کرد

قاضی‌زاده به مناسبت نذر ایثار «محمدرضا گرایی» در پیامی این اقدام ارزشمند را ستود.

محمدرضا گرایی ملی‌پوش کشتی‌گیر ایرانی که در رقابت‌های قهرمانی المپیک مدال طلا گرفته بود، طبق نذری که داشت، مدال خود را به یک شهید گمنام تقدیم کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به همین مناسبت پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

«پهلوان ارجمند جناب آقای محمدرضا گرایی

سلام‌ علیکم

ایران اسلامی میراث معنوی رادمردانی است که راه و رسم جان‌فشانی و ایثار را رونق بخشیدند. اقدام ارزشمند و شایسته جنابعالی در نذر مدال جهانی خود به شهدا بار دگر یاد و خاطره شهدای معزز جامعه ورزشی را زنده کرد. شهدایی همچون طوقانی، نوفلاح، رضایی مجد، برادران پورزند و پنج هزار شهید جامعه ورزشی که به فرموده مقام معظم رهبری به افتخاری بالاتر از سکوی قهرمانی رسیدند.

بی‌تردید ملت غیور ایران به داشتن فرزندان قهرمان و افتخارآفرینی، چون شما به خود می‌بالد. «نذر ایثار» جنابعالی به شهدا و اهدای مدال طلای خویش به شهید گمنام کمپ تیم‌های ملی به جهانیان نشان داد که ورزشکاران سرزمین اسلامی ما به افتخاری بالاتر از سکوی قهرمانی می‌اندیشند.

ضمن تبریک و تهنیت خدمت جنابعالی در کسب مدال طلای جهان و المپیک در رشته کشتی، بصیرت و نگاه متعالی شما را در حفظ و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی ارج می‌نهم.

امید است که به فضل الهی همواره مایه سربلندی و سرافرازی ملت ایران باشید.»

انتهای پیام