برای شهادتم گریه نکنید
برای شهادتم گریه نکنید

برای شهادتم گریه نکنید شهید قاسم احمدی بوصیدی گفت: به پدر و مادرم تذکر می‌دهم که اگر من به لقاءالله پیوستم و شهید شدم خوشحال باشید، ناراحت نباشید و گریه نکنید. من از سوی خدا آمده‌ام و به سوی خدا باز خواهم گشت .   به گزارش حیات طیبه، شهید قاسم احمدی بوصیدی متولد ۲۱ تیر ماه […]

برای شهادتم گریه نکنید

شهید قاسم احمدی بوصیدی گفت: به پدر و مادرم تذکر می‌دهم که اگر من به لقاءالله پیوستم و شهید شدم خوشحال باشید، ناراحت نباشید و گریه نکنید. من از سوی خدا آمده‌ام و به سوی خدا باز خواهم گشت .

 

به گزارش حیات طیبه، شهید قاسم احمدی بوصیدی متولد ۲۱ تیر ماه سال ۱۱۳۹ در شهر آبادان است. با شروع جنگ تحمیلی به عنوان نیروی بسیجی به میدان نبرد با دشمن بعثی شتافت و در نهایت در تاریخ ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۶۲ در اثر اصابت تیر به سر در روستای اروند کنار آبادان به شهادت رسید.
آنچه در پی می‌آید متن وصیت‌نامه این شهید بزرگوار است:
بسمه تعالی
«و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون . »
ای مردم مسلمان، ای رزمندگان، ای رزمندگان، ای پاسداران غیور ! قبل از هر چیز تذکر می‌دهم که امام عزیز، این پیرمرد را هرچه بیشتر و بیشتر نگهدارید. پشتیبان حق باشید، اسلام را زنده نگهدارید.
راه شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی چون پاسدار شهید احمد بوصیدی، فرمانده کمیته انقلاب اسلامی نهرعوج، پاسدار شهید حمید یوسف شریداوی و همچنین پاسدار شهید شیخان زادگان را ادامه دهید.
بعد از تذکرات فوق به پدر و مادرم تذکر می‌دهم که اگر من به لقاءالله پیوستم و شهید شدم خوشحال باشید، ناراحت نباشید و گریه نکنید. من از سوی خدا آمده‌ام و به سوی خدا باز خواهم گشت .
مادر عزیز! من در این دنیا یادگاری نگذاشته‌ام به جز یک طفل که دخترم می‌باشد. از شما مادر عزیز می‌خواهم این دختر را با تربیت اسلامی تربیت کنید و از کلیه عموهایم می خواهم من را حلال کنند.
درود بر رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی و سلام به رزمندگان اسلام.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.
وصیت‌نامه قاسم احمدی بوصیدی

مرجع: وصیت‌نامه شهدای استاتن خوزستان
انتهای پیام/

فایل های ضمیمه :
چاپ