صوت شنیده‌نشده از حاج احمد متوسلیان در عملیات فتح‌المبین
صوت شنیده‌نشده از حاج احمد متوسلیان در عملیات فتح‌المبین

حاج احمدمتوسلیان در بحبوحه عملیات فتح‌المبین در سال ۶۱ گفت: «شاید نتوانیم به برادرهایمان اسلحه بدهیم، برادرهایمان معطل اسلحه شوند، ولی مشت گره کرده داریم که در دهن آمریکا و شوروی می‌زنیم».

عملیات فتح‌المبین، روز دوم فروردین ۶۱ در محور شوش، رودخانه کرخه، جاده اهواز ـ اندیمشک و غرب دزفول به منظور آزادسازی مناطق اشغال‌شده و دور کردن این شهر‌ها از تیررس آتش توپخانه عراق، به طور مشترک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و با رمز «یا زهرا» اجرا شد و ۱۰ روز بعد در روز دوازدهم فروردین ماه با پیروزی قاطع و رسیدن به اهداف خود پایان پذیرفت.

صوت شنیده‌نشده از حاج احمد متوسلیان در عملیات فتح‌المبین

آنچه در ادامه می‌شنوید، صوت ماندگار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان (فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص)) در عملیات فتح‌المبین در روز ششم فروردین سال ۶۱ است که خبرگزاری فارس برای نخستین بار منتشر می‌کند.

متن سخنان حاج احمد متوسلیان این است:
«ما اعتقاد داریم که با ایمان کار می‌کنیم نه با سلاح؛ آن‌ها سلاح دارند نفر ندارند، مهمات دارند، نفر ندارند و ما شاید که سلاح نداشته باشیم، شاید که نتوانیم برادرهایمان را تجهیز کنیم، شاید نتوانیم به برادرهایمان اسلحه بدهیم، برادرهایمان معطل اسلحه شوند، ولی مشت گره کرده داریم که در دهن آمریکا و شوروی می‌زنیم».

۰۰:۰۰۰۰:۵۹
کد ویدیو

انتهای پیام/ ۱۴۱