رونمایی از «از جنون تا مجنون»
رونمایی از «از جنون تا مجنون»

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، کتاب «از جنون تا مجنون» در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.    به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، کتاب «از جنون تا مجنون» با حضور جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگسرای سرو […]

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، کتاب «از جنون تا مجنون» در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.
از جنون تا مجنون رونمايي از کتاب «هليوپوليس» و نمايشگاه عکس تاريخ تمدن جهان در لبنان 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، کتاب «از جنون تا مجنون» با حضور جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.

 

این کتاب با محوریت خاطرات فرماندهان عملیات بدر و نقش ارزنده لشکر ۲۷ محمد رسول الله صلی الله علیه و آله در این عملیات شکل گرفته است.

 

کتاب «از جنون تا مجنون» ثمره دغدغه‌های عمیقی است برای رفع تصورات نادرست موجود در جامعه و فرصتی مغتنم که هنرمندان اهل قلم با نسل واقعی جنگ آشنا شوند.

 

این مجموعه برگرفته از خاطرات سردارانی چون رضا فرزانه معاون وقتِ واحد ادوات (شامل خمپاره‌های ۶۰، ۸۱) و فرمانده وقت لشکر ۲۷ حضرت رسول‌الله صلی الله علیه و آله در هنگام نگارش کتاب، محمدرضا نامی فرمانده وقت تیپ ذوالفقار، رضا غزلی از پرسنل اطلاعات، سید محسن خوشدل معاون وقت واحد ضدزره تیپ ذوالفقار از   پاسدار جانباز علی‌اکبر مصداقی مسؤول وقت واحد ضدزره تیپ ذوالفقار از   ،پاسدار جانباز مسعود کیانی از رزمندگان واحد ادوات تیپ ذوالفقار   و سردار پاسدار جانباز مجتبی عسگری مسؤول وقت گردان بهداری و امداد است، که از سوی۵۰ هنرمند داستان نویس این خاطرات در قالب داستانی به رشته تحریر در آمده است.

 

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است که در بخش نخست خاطرات فرماندهان آورده شده و در بخش دیگر، روایت داستانی آن خاطرات قرار گرفته است. این ویژگی به مخاطب اثر کمک می‌کند که پس از خواندن داستان و در صورت تمایل، اطلاعات تکمیلی را در فصل نخست کتاب بیابد.

 

این مراسم روز دوشنبه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای سرو واقع درخیابان ولی عصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم برگزار می شود./۹۹۸/د۱۰۲/ق