یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران
یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی هشت سال دفاع مقدس در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (ع) تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای روحانی در هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز شنبه پنجم مهرماه با هدف گرامی […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء تهران

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای روحانی هشت سال دفاع مقدس در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (ع) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای روحانی در هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز شنبه پنجم مهرماه با هدف گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با حضور حجج اسلام شاهانی مسؤول بسیج طلاب سپاه محمد رسول الله، گواهی فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید اندرزگو، رفصی نماینده ولی فقیه در ناحیه شهید مطهری، مقدس تولیت حوزه علمیه خاتم الاوصیاء(ع) و جمعی از اساتید و طلاب این حوزه در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(ع) تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار متولیان جانشین لشکر ۲۷ محمد رسول الله ضمن بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس محلی بود برای بال و پر یافتن انسان هایی که عاشق به اهل بیت (ع) بودند و روحانیان معظم در این دوران بستر را برای راه شهادت باز کردند.

در ادامه این مراسم حسن جوانمرد از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس پرداخت.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام صبوری، مسؤول پایگاه بسیج مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (ع) در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: شهدا حق به گردن مردم جمهوری اسلامی دارند و ما موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم.

حجت الاسلام صبوری افزود: این مراسمات به این علت برگزار می شود که هر ساله ما به خود یاد آوری کنیم که هر چه داریم و به هر پست و مقامی که رسیده ایم از جان نثاری این شهدا و جانبازان است.

در پایان این مراسم از برادران حسن جوانمرد و اکبر مرادی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشند، تقدیر و تشکر صورت گرفت./۹۵۹۱۰/پ۲۰۲/ص