هر خانه شهید یک ستاد
هر خانه شهید یک ستاد

دیدار با خانواده شهید محمد( فرهاد) عباسی
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ، مسئول ستاد تبلیغات مردمی منطقه ۱۳ تهران ایت الله رئیسی در دیدار با
حاج خانم گل بانو مرادی مادر شهید عباسی و برخی از اعضای خانواده ایشان

محمد( فرهاد)  صبح روز سه شنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود ،  دبیرستان را رها کرده و بعد از یک ماه دوره آموزش نظامی بسیج در پادگان امام حسین (ع) در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۶۱ مستقیما به راه آهن تهران اعزام و از انجا به جبهه جنوب اعزام شد. ودر عملیات الی بیت المقدس با رمز یا علی ابن ابی طالب (ع) شرکت و یک هفته بعد در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ شهید محمد (فرهاد) عباسی خدایی شد و بسوی معبودش پر کشید، و پیش از آزادی خرمشهر، با جامه خونین بازگشت و طی تشیع جنازه‌ای باشکوه  به بهشت زهرا سلام الله علیها منتقل و در قطعه ی ۲۶ ردیف ۶۲ شماره ۴۷ آرام گرفت. و زیارتگاه دایمی خانواده و دلهای عاشق گشت.

حاج لطف الله عباسی پدر شهید بعد از ۳۸ سال فراغ فرزند شهیدش، ۲۷ تیر ۹۹ به فرزند بسیجی شهیدش، محمدفرهاد ملحق شد و در بهشت زهرا، قطعه ۵۵، ردیف ۷۹۱ شماره ۴ (۱۴-۷۹) آرام گرفت و تصویر پدر درکنار فرزند قرارگرفت .

لازم به یاد اوری است ، پیرو ثبت نام آیت الله سید ابراهیم رییسی، برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی جبهه انقلاب اسلامی و تاکید ایشان به ایجاد ستادهای مستقل مردمی، نهضت هر خانه یک ستاد برای تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی در سراسر کشور راه اندازی شد.

به برکت انقلاب اسلامی، انتخابات گوناگونی پس از انقلاب برگزارشده است ، که پیش از آن سابقه نداشته است . در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برگزار و در آن آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب شد.

 

نام :محمدفرهاد

نام خانوادگیعباسی

نام پدرلطف اله

تاریخ تولد١٣۴٣/۰٧/٢٨

محل تولدتهران

سن١٨ سـال

مذهباسلام شیعه

تاریخ شهادت١٣۶١/۰٢/١٧

محل شهادتخرم شهر