طلیعه لشکر ۲۷ و طلوع حماسه ۲۷
طلیعه لشکر ۲۷ و طلوع حماسه ۲۷

در این گزارش چکیده ای از سخنرانی آقای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی که بمناسبت شکرانه حماسه حضور ملیونی ملت و انتخاب حاج محمد کوثری و نیز سایت حماسه ۲۷ بیان شده ، ارایه گردیده است .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در مراسم شکرانه حماسه حضور ملیونی ملت در انتخابات ۱۴۰۰ و نیز راهیابی مجدد حاج محمد کوثری  به مجلس شورای اسلامی که با حضور جمعی از پیش کسوتان لشکر ۲۷  در حسینیه حضرت سید الشهدا (ع) در ضلع جنوب ورزشگاه شهید شیرودی تهران در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۰ برگزارشد ، از حماسه افرینی های لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) و دلاوریهای رزمندگان و جان فشانی های شهدای والامقام لشکر ۲۷ در صحنه های مختلف دفاع مقدس و بخصوص نقش بی نظیرحاج محمد کوثری در فرماندهی لشکر در مناطق غرب و جنوب کشور بیان داشته و گفت :  ایشان پس از جنگ تحمیلی در راستای همان رسالت پاسداری ار دستاوردهای انقلاب ، در عرصه های مختلف و بخصوص دو دوره در عرصه قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی با همان روحیات خالصانه وپرتلاش خود حضور یافته و منشا اثر بوده اند و بحمدالله برعکس برخی ها ، روحیات شان عوض نشده و با همان صفا وصمیمت خاص شان ، در خط انقلاب و رهبری ثابت قدم مانده اند و آن اهداف متعالی را  با قوت دنبال می کنند. وی همچنین افزود : ایشان نه تنها برای ما جاماندگان لشکر ۲۷ مایه افتخارند ، بلکه از افتخارات نظام اسلامی و چهره های ماندگار انقلاب هستند و برای ایشان در عرصه مجدد مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت داریم .

 

دکتر هاشمی فشارکی بعنوان مدیر پایگاه اطلاع رسانی حماسه ۲۷ در ادامه گفت  : اگرچه پس از دفاع مقدس آثار مکتوب خوبی درحوزه دفاع مقدس ولشکر ۲۷ منتشر شده است ، لکن هم از لحاظ محتوا و هم از نظرکمیت ناکافی بوده است و هم در عرصه فضای مجازی بشدت خلا وجود دارد و با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب متاسفانه ما با خلا های زیادی برای انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل حاضر و اینده مواجه می باشیم . تلاشهای گذشته به حد کفایت نبوده است و بخصوص در فضای مجازی خلا های زیادی در تولید محتوا وجود دارد وضرورت ایجاد می کرد تحولی صورت گیرد ، لذا پایگاه جامعی در فضای مجازی طراحی و آماده بهره برداری شده است . سایت حماسه ۲۷   https://hamaseh27.ir/   ،  عرصه ارائه رشادتها و دلاوریهای لشکر  ۲۷ را در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد،  که امروز توسط حاج محمد کوثری ، فرمانده وقت لشکر۲۷ و حاج رضا یزدی فرمانده  دلاور گردان عمار و جمعی از رزمندگان و جانبازان دلاور لشکر ۲۷ رونمایی و از امروز  بعنوان یک دانش نامه جامع اطلاعات لشکر ۲۷  محمد رسول الله (ص) قابل بهره برداری می باشد. و ان شالله با مشارکت همه علاقمندان درجهت غنای بیشتر آن تلاش خواهد شد.