دعوت به مشارکت مردم درتعیین سرنوشت خود
دعوت به مشارکت مردم درتعیین سرنوشت خود

به گزارش ایثار پرس، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ابتدای صبح جمعه با حضور در صندوق مسجد جامع جعفریه تهران نو رای خود را در صندوق‌های رای مستقر در این شعبه انداخت. وی از ملت صبور ومقاوم ایران برای شرکت در تعیین سرنوشت خود دعوت بعمل آورد و بدور از تبلیغات دشمنان وعلیرغم همه مشکلات […]

به گزارش ایثار پرس، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ابتدای صبح جمعه با حضور در صندوق مسجد جامع جعفریه تهران نو رای خود را در صندوق‌های رای مستقر در این شعبه انداخت.

وی از ملت صبور ومقاوم ایران برای شرکت در تعیین سرنوشت خود دعوت بعمل آورد و بدور از تبلیغات دشمنان وعلیرغم همه مشکلات ناشی از سو مدیریت دولت تدبیر ، پیش بینی انتخاباتی متفاوت با گذشته در انتخاب اصلح در همگامی با گام دوم انقلاب را ازدرگاه الهی مسالت نمود  . و ان شا الله شاهد روزهای تعالی بخشی برای امت و کشورمان باشیم.

 

بر اساس این گزارش،‌ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران، همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در استان تهران، و…  و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، و…. از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.