حضور منظم مردم و با رعایت اصول بهداشتی در شعب رای
حضور منظم مردم و با رعایت اصول بهداشتی در شعب رای

به گزارش ایثار پرس، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی براساس حکم صادره از سوی فرمانداری تهران بعنوان نماینده ایت الله رییسی در شعبه مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در تهران ، خیابان دماوند ، خیابان اقبالی به شماره شعبه ۳۳۱۰۰۱۸۴۹ حاضر شده و بر امور انتخابات نظارت نمود . ایشان وضعیت روند امور اجرایی این […]

به گزارش ایثار پرس، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی براساس حکم صادره از سوی فرمانداری تهران بعنوان نماینده ایت الله رییسی در شعبه مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در تهران ، خیابان دماوند ، خیابان اقبالی به شماره شعبه ۳۳۱۰۰۱۸۴۹ حاضر شده و بر امور انتخابات نظارت نمود .

ایشان وضعیت روند امور اجرایی این شعبه را عادی و بدون مشکل اعلام کرد و همه عوامل اجرایی را در محیطی کاملا همکاری خوب توصیف کرد و مردم نیز با انظباط وبا رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی وارد صندوق شده وپس از دادن رای مکان را ترک میکردند . استقبال نیز خوب بود و عزیزان شعبه همکاری خوبی داشته و در زمانهای منظم امار تعرفه مصرفی مشاهده و در سامانه با ابراهیم منظور می نمودم .

وی از ملت صبور ومقاوم ایران برای شرکت در تعیین سرنوشت خود دعوت بعمل آورد و بدور از تبلیغات دشمنان وعلیرغم همه مشکلات ناشی از سو مدیریت دولت تدبیر ، پیش بینی انتخاباتی متفاوت با گذشته در انتخاب اصلح در همگامی با گام دوم انقلاب را ازدرگاه الهی مسالت نمود  . و ان شا الله شاهد روزهای تعالی بخشی برای امت و کشورمان باشیم.

 

بر اساس این گزارش،‌ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران، همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در استان تهران، و…  و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، و…. از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.