برون رفت از شورای شهر منفعل و شهرداری مستاصل  و تبدیل تهران به شهری مقتدر و متعالی
برون رفت از شورای شهر منفعل و شهرداری مستاصل  و تبدیل تهران به شهری مقتدر و متعالی

  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در طی سخنرانی در مراسم ائتلاف نیروهای انقلاب (آنا) بیان داشت : شوراهای اسلامی یکی از نعمات وبرکات پیروزی انقلاب بوده که تاکنون پنج نوبت چهارساله با رای مردم افراد انتخاب و در شورای شهر مشغول بکار شده و در تصمیمات شهرها مشارکت داشته و از فراز نشیبهای زیادی […]

 

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در طی سخنرانی در مراسم ائتلاف نیروهای انقلاب (آنا) بیان داشت : شوراهای اسلامی یکی از نعمات وبرکات پیروزی انقلاب بوده که تاکنون پنج نوبت چهارساله با رای مردم افراد انتخاب و در شورای شهر مشغول بکار شده و در تصمیمات شهرها مشارکت داشته و از فراز نشیبهای زیادی برخوردار بوده است .که در این دوره ضرورت دارد اسیب شناسی شود . بخصوص اینکه افراد غیر متخصص و غیر متعهدی بدان نهاد تخصصی تمصمیم ساز راه یافته و سبب تصمیم گیری های نادرست و غیره شده اند . وبایستی این رویه درگام دوم انقلاب اصلاح و ارتقا یابد و افراد شایسته و واجد شرایط لازم برای شورای شهر و امور شهری معرفی گردند. وی افزود با توجه به ناکارمدی های دولت ۱۱ و ۱۲ و شورای شهر پنجم تهران ، بسیاری از مردم دلزده شده اند و با این تغییر رویکرد میتوان امیدها را ارتقا داده و همراه کرد.

در ادامه دکتر هاشمی فشارکی اظهار داشت : افراد باسابقه علمی و یا اجرایی زیادی در این جمع حضور دارند ؛ که بعنوان منابع دانشی و تخصصی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند و بایستی در این ایام وپس از انتخابات بعنوان هسته های فکری و نیز اجرایی از انان استفاده شود . لازم است با نظر سنجی فهرستی از مشکلات شهر وراهکارها و راه حلها را بدست آورد و براساس برنامه ای مدون انها را اجرایی نمود و کیفیت شهر و خدمات شهری را ارتقا داد. لذا ضرورت دارد با ارایه این برنامه ها ، و ترسیم افق اینده روشن ، گفتمان سازی کرده و براساس رسالتی که داریم ادای تکلیف کرده ، هم بر فضای انتخابات اثر گذار بوده و هم بر تصمیم گیری درست و انتخاب اصلح و هم درصورت موفقیت به راه یابی به شورای شهر بتوان منشا خدمت گذاری بهینه بوده و در نهایت همه شهروندان دستاوردهای آن از آن بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (آنا) مهندس رستمی دبیر آنا اعلام کرد: لیست ۲۱نفره کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران که ازجوانان نخبه انقلابی است را بزودی به اطلاع مردم شریف تهران خواهند رساند.

محمدرستمی دبیرکل ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (آنا) متذکر شد: لیست فوق با رویکرد استفاده از جوانان متعهد و متخصص بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب ، از جوانان انقلابی ،جهادی ومتخصص تشکیل شده و از مدیران فرسوده و کسانی که امتحان خود پس داده‌اند استفاده نخواهدشد.

ایشان در پایان افزودند: با احترامی که به همه ی کاندیداهای شورای اسلامی تهران قائل هستیم اما در گام دوم انقلاب ،باید باتلاش و مجاهدت جوانان دلسوز تهران قدم بسوی تحقق شهری آباد، پاک و مردمی بانشاط وامیدوار به آینده برداشته شود، که این مهم صرفا با حرکت جهادی وانقلابی جوانان محقق خواهد شد.

مراسم ائتلاف نیروهای انقلاب (آنا) به مناسبت انتخابات شورای شهر و به منظور مصاحبه و تعيين نفرات نهایی لیست شورای شهر درتاریخ چهارشنبه ٢٩ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ساعت ١٧ الی ۱۹ در ضلع شرقی پارک چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی، تالار اجتماعات واقع در طبقه ۵ برگزارگردید .