نشست مجمع پیش کسوتان مخابرات لشکر محمد رسول الله (ص)
نشست مجمع پیش کسوتان مخابرات لشکر محمد رسول الله (ص)

جلسه ۲۳ جلسه ۲۵ اسفند۱۳۹۹ با استعانت از درگاه الهی و با تاییدات امام عصر(عج) و بایاد ونکوداشت راه شهدای عزیز بخصوص شهدای مخابرات لشکر ۲۷ ، آخرین جلسه سال ۱۳۹۹ برگزار گردید . موارد زیر مطرح شد: برادر خوش قلب: از شروع کار تمجید کردند ولی ضعفهایی متوجه برخی از اعضای پای کار میباشد. […]

جلسه ۲۳ جلسه ۲۵ اسفند۱۳۹۹

با استعانت از درگاه الهی و با تاییدات امام عصر(عج) و بایاد ونکوداشت راه شهدای عزیز بخصوص شهدای مخابرات لشکر ۲۷ ،

آخرین جلسه سال ۱۳۹۹ برگزار گردید .

موارد زیر مطرح شد:

  • برادر خوش قلب: از شروع کار تمجید کردند ولی ضعفهایی متوجه برخی از اعضای پای کار میباشد. برنامه ها هم دقیقا مشخص شود اعلام جلسات افراد به نام دعوت شوند
  • برادرمحمدی: خانواده شهدا در جریان صندوق و برنامه ها قرار گیرند و مشارکت داده شوند .
  • برادر بصیر: کارهای خوبی انجام شده.  برخی کارها مثل اقتصادی را فعلا کنار بگذاریم.
  • برادرهاشمی فشارکی : نفس اجتماع و انسجام نسبی، نسبتاخوبی شده،  دوستان همرزم  ابراز علاقه و امادگی کرده اند.  دیدارهای دوستانه صورت گرفته، ایین نامه های خوبی تهیه شده،  مصوبات خوبی صورت گرفته، دارای کانون فیزیکی( دفتر)  شده ایم ـ دوسه موضوعی مذاکره شده ، که انتفاع کثیرجمع را بهمراه خواهد داشت . در دو حوزه  صندوق و حفظ اثار  هم کار وارد صحنه اجرا شده، فقط تعدادی از مصوبات بر زمین مانده، که با پشتکار و صبر و پیگیری ان شاالله به نتیجه خواهد رسید.
  • برادر محمد بهشتی: کارهای انجام شده در نزد دوستان جلوه خوبی داشته است. پیشنهاد من این است که سازمان و تشکیلات داشته باشیم و هسته فکری نیاز هست. این شیرینی کار نباید از دست بدهیم.  و عذر خواهی از اینکه بیشتر نمی توانم انجام دهم.
  • برادر امین الرعایا : کار سال جدید را با هیات شروع کنیم و محور کار هیات باشد و در حوزه اقتصادی هم اماده هستم دنبال کنم.
  • برادر حسین بهشتی : هرکمک و حمایتی که لازم باشه و هر جا و هرزمان که نیاز به حضورم باشه در خدمتم . موضوعی هم مذاکره کرده ام ، که بعد از قطعی شدن اعلام خواهد شد.
  • مصوبات :

۱)       در سال اینده کارها و برنامه ها براساس مذاکرات صورت گرفته ، با قوت دنبال شود.

۲)       ساختار به همان چند بخش ( هیات و فرهنگی – جهادی – تعاونی – حفظ اثار – هیات امنا )  ادامه یابد

۳)       در ماه رمضان یک جلسه عمومی داشته باشیم.  بانی و برگزار کننده هیات باشد.

۴)       ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات برادر میرافتاب در ثبت و راه اندازی گروه جهادی، برادر خوش قلب  بعنوان جانشین برادر میرافتاب گروه جهادی را اداره کند. وبرادر مصطفی بعنوان مسول اجرایی گروه خواهند بود .

۵)       هیات امنا ۱۵ نفر باشد.  و جلسات هیات امنا با اکثریت نسبی تشکیل شود و برای این جلسات فقط از اعضا هیات امنا دعوت شود. وجلساتی نیز بصورت عمومی داشته باشیم .

۶)       لوازم مورد نیاز دفتر مخابرات توسط برادر عباسی تهیه شود و جهت جمع اوری از بانیان خیر فراخوان شود.

۷)       سه دستگاه کارت خوان برای هیات و صندوق و جهادی تهیه شود.

۸)       برادر دولت ابادی و بصیر  ،  یک حساب خاص جهت امور هیات باز کنند .

۹)برادر دولت آبادی برنامه ریزی جلسات ماهانه هییت را انجام و جلسه هییت در ماه مبارک رمضان فراخوان عمومی انجام شود .

اعضا حاضر در جلسه:

برادران: خوش قلب، حسین بهشتی،  محمد بهشتی،  عباسی،  محمدی،  امین الرعایا،  بصیر، صادقی، سلحشور، میر افتاب  ،  هاشمی فشارکی