اندر آسمانی شدن پدر شهید «رضا جعفری فشارکی»
اندر آسمانی شدن پدر شهید «رضا جعفری فشارکی»

مرحوم حاج علی جعفری فشارکی پدر شهید رضا جعفری فشارکی که تقدیم به اسلام و جمهوری اسلامی نمود در ۵ دی ماه ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. انا لله و انا الیه راجعون پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود […]

مرحوم حاج علی جعفری فشارکی پدر شهید رضا جعفری فشارکی که تقدیم به اسلام و جمهوری اسلامی نمود در ۵ دی ماه ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

انا لله و انا الیه راجعون

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم « حاج علی جعفری فشارکی »  پدر شهید رضا جعفری فشارکی پس از سال‌ها صبر و بردباری و همگامی با انقلاب و اهداف شهدا ، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت اعلی و ارواح تابناک فرزند شهیدوالامقش درود می‌فرستیم.و یادش را گرامی وراهش را پاس میداریم .

شهید رضا جعفری فشارکی نهم اسفند ۱۳۳۸، در اصفهان چشم به جهان گشود. و در همان ابتدای جنگ تحمیلی مشتاقانه وداوطلبانه عازم جنگ حق علیه باطل شد و در تاریخ بیستم مهرماه ۱۳۵۹ در منطقه فکه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر به شهادت رسید. این شهید بزرگوار بعنوان نخستین شهید فشارکی ،باب شهادت را درجامعه فشارکی ها مفتوح کردند . پیکر مطهر وی پس از تشیع باشکوه در گلستان شهدای اصفهان جاودانه گشت ومزارش محل زیارت مشتاقان گردید.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

لازم به یاد آوری است ، آن عزیز سفر کرده در روز ۶ دی ۱۳۹۹ در زادگاهش در فشارک تشییع وتدفین میشوند.

 

مرحوم حاج علی جعفری فشارکی پدر شهید رضا جعفری فشارکی

 

 

 

سید جواد هاشمی فشارکی