جهادگر شهید سید حسن کاظمی
جهادگر شهید سید حسن کاظمی

زندگینامه جهادگر شهید سید حسن کاظمی: در سال ۱۳۴۱ در روستای کوه علیا از توابع شهرستان فریمان دیده به جهان گشود. دو ساله بود که مادرش را از دست داد . تحصیلات ابتدایی را در روستای خود سپری کرد پس از تحصیلات راهنمایی و در سن شانزده سالگی مبارزات حق طلبانه ملت ایران به اوج […]

زندگینامه جهادگر شهید سید حسن کاظمی:

در سال ۱۳۴۱ در روستای کوه علیا از توابع شهرستان فریمان دیده به جهان گشود.
دو ساله بود که مادرش را از دست داد . تحصیلات ابتدایی را در روستای خود سپری کرد پس از تحصیلات راهنمایی و در سن شانزده سالگی مبارزات حق طلبانه ملت ایران به اوج خود رسید و او مشتاقانه در تظاهرات و راهپیمائیها شرکت می نمود.
در سال ۶۰ موفق به اخذ دیپلم در رشته اتومکانیک از هنرستان فنی شهید مهدی زاده شد و در همان سال به مدت سه ماه داوطلبانه راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد .
در سال ۶۱ به خدمت سربازی اعزام شد و همه خدمت خود را در مناطق عملیاتی دزفول , اندیمشک و اهواز بعنوان بی سیم چی گذراند.
در سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد که یک دختر ثمره این ازدواج می باشد.
سپس وارد جهاد سازندگی شد و به خدمت به روستاییان و اقشار محروم جامعه پرداخت و چندین بار به جبهه های نبرد اعزام گردید.
در سال ۶۴ در منطقه فاو از ناحیه چشم و گوش مجروح شیمیایی شد و پس از بهبودی نسبی مجددا به جبهه ها شتافت و از ناحیه دست راست مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت و به مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت , اما در آخرین عمل جراحی در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۵ در بیمارستان قائم مشهد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

فرازی از وصیت نامه جهادگر شهید سید حسن کاظمی:

من راهی را انتخاب کرده ام که روش مبارزه با دشمن و پایانش شهادت است از تمامی مسلمین و برادران مسلمان تقاضا دارم وحدت یکدیگر را حفظ کنند و پشتیبان ولایت فقیه باشند و جمهوری اسلامی را که اساس و پایه نهضت اسلامی می باشد تحکیم بخشند و با تهذیب و تزکیه نفس زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم نمایند .
در مصائب و بلیات صبر کنند زیرا شکیبایی خصلت بندگان ویژه خدا است.