«شهادت» جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای کرمانشاه/ معاون «سازمان سراج» آسمانی شد
«شهادت» جهادگر فرهنگی و رسانه‌ای کرمانشاه/ معاون «سازمان سراج» آسمانی شد

افشین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: عصر امروز (جمعه ۱۳ تیرماه) ایشان به همراه تنی چند دیگر از نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای در حین بازگشت از ماموریت خود در ورودی شهر کرمانشاه دچار حادثه رانندگی شده و متاسفانه آسمانی می‌شوند. وی افزود: شهید اخلاقی مسئول کمیته رسانه «زیر سایه خورشید» […]

افشین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: عصر امروز (جمعه ۱۳ تیرماه) ایشان به همراه تنی چند دیگر از نیروهای فرهنگی و رسانه‌ای در حین بازگشت از ماموریت خود در ورودی شهر کرمانشاه دچار حادثه رانندگی شده و متاسفانه آسمانی می‌شوند.

وی افزود: شهید اخلاقی مسئول کمیته رسانه «زیر سایه خورشید» بودند و به همراه خدامیاران رضوی، پرچم متبرک حرم مطهر «امام رضا (ه)» را در روز ولادت این امام بزرگوار، به برخی از مناطق جهت تبرک همراهی می‌کردند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: متاسفانه آقای «میلاد شریفی» یکی دیگر فعالین فرهنگی و رسانه‌ای که همراه گروه بودند نیز دچار حادثه شده و در حال حاضر بستری هستند.

گفتنی است؛ مصطفی اخلاقی معاون سازمان فضای مجازی سراج استان کرمانشاه، مدیر رسانه‌ایی برنامه‌های «زیر سایه خورشید» و مدیر رسانه‌ای «ستاد عتبات عالیات» استان بودند که سال‌ها در امور رسانه‌ایی اربعین خدمت داشتند.

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : فارس