شبکه ایثار – سیستم جامع مدیریت محتوا  و شبکه  های فرهنگی اجتماعی ایثار و شهادت در فضای مجازی
شبکه ایثار – سیستم جامع مدیریت محتوا  و شبکه  های فرهنگی اجتماعی ایثار و شهادت در فضای مجازی

  Shabakehisar.ir شبکه ایثار سیستم  جامع مدیریت محتوای اجتماعی، فرهنگی ایثار و شهادت در فضای مجازی است که با توجه به  دغدغه های معظم رهبری و احساس ضرورت فعالیت و حضور در فضای مجازی نسبت به موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، توسط پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه راه اندازی شده است و […]

 

Shabakehisar.ir

شبکه ایثار سیستم  جامع مدیریت محتوای اجتماعی، فرهنگی ایثار و شهادت در فضای مجازی است که با توجه به  دغدغه های معظم رهبری و احساس ضرورت فعالیت و حضور در فضای مجازی نسبت به موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، توسط پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه راه اندازی شده است و در نظر دارد که با استفاده از جایگاه و امکانات بی نظیر خود محتوای مورد نیاز جامعه در فضای مجازی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه نماید.

این سیستم در سه مرحله پژوهشی، برنامه ریزی و سپس نتیجه گیری از تحقیقات جامع، به ایجاد زیرساخت ها پرداخت و در نخستین  مرحله “پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه” راه اندازی گردید و به بحث مهم “مطالبات شهدا” پرداخت.

در دومین مرحله “دانشنامه شهدا و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران” راه اندازی گردید که دارای کامل ترین و جامع ترین اطلاعات مربوط به شهدا و ایثارگران می باشد و هم اکنون نیز در حال داده پردازی و ارسال محتوا و بروز رسانی می باشد. لازم به یادآوری است که اطلاعات تمامی شهدا ثبت شده است و یکی از ویژگی های مهمی که می توان از آن نام برد همین قابل بهره برداری بودن برای تمامی نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات ، سازمانها، نهادها و … می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در سومین مرحله “شبکه ایثار” آماده راه اندازی شد و در دهه فجر ۱۳۹۷ و در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی گردید. شبکه ایثار در حال حاضر با بیش از چهل سایت که هر کدام موضوع خاصی از دفاع مقدس و شهدا را مطرح می نماید شروع بکار نموده و در پنج بخش:

“انقلاب اسلامی – دفاع مقدس و شهدا – جهان اسلام و بین الملل – مقاومت و بیداری اسلامی – فرهنگی، اجتماعی “

به فعالیت خود ادامه می دهد و در این زمینه حدود بیست و پنج ترابایت محتوای پالایش شده و آماده ارسال در فضای مجازی دارد که به لطف خداوند متعال و مدد شهدا، تا تاریخ بیست و دوم بهمن ۱۳۹۸ مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی  در تمامی سایت ها موضوع بندی و بارگذاری  شروع خواهد شد.

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : ایثارپرس