فرزندان انقلاب در مسیر اندیشه شهید سلیمانی حرکت کنند
فرزندان انقلاب در مسیر اندیشه شهید سلیمانی حرکت کنند

سردار «ظفری» با بیان اینکه سردار سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت الهی بود، گفت: فرزندان انقلاب باید در مسیر اندیشه شهید سلیمانی حرکت و جز به تشکیل حکومت جهانی فکر نکنند.

به همت اداره‌‌کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و مرکز صدا و سیمای استان آیین رونمایی از کتاب صوتی انگلیسی «شهید الکرخ» و رونمایی از آرم نشان برنامه «ادبیات پایداری» برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم اظهار داشت: اگر عاشق نباشید نمی‌توانید احساسات یک شهید را به تصویر بکشید و امیدوارم خداوند روز به روز حرارت این عشق را در وجود تک تک افرادی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند بیشتر کند.

وی با اشاره به اینکه بچه‌های انقلاب نباید هیچ وقت به وضعیت موجود قانع شوند، وقتی خودمان را در تراز انقلاب اسلامی قرار می‌دهیم باید فدا شویم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به دنبال تشکیل حکومت الهی بود، افزود: فرزندان انقلاب باید در مسیر اندیشه شهید سلیمانی حرکت و جز به تشکیل حکومت جهانی فکر نکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، برگزاری همایش نهضت ترجمه را اقدامی موثر خواند و تصریح کرد: در این همایش شاهد استقبال فراوان دانشجویان خارجی بودیم و اثرگذاری بسیار بالایی داشت و شروعی برای کارهای بزرگ است.

انتهای پیام/