جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران هستند
جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران هستند

فاطمی جانبازان را مظهر عزت و افتخار ایران نامید و گفت: ایران اسلامی امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.

«مهران فاطمی» استاندار یزد یکشنبه‌شب ۱۵ اسفند به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل حاج «محمدرضا امراللهی» و «محمدحسین حاجی‌زاده» دو نفر از جانبازان نخاعی استان از صبر و استقامت آنان تجلیل کرد.

مهران فاطمی در این دیدار‌ها جانبازان را مظهر عزت و افتخار ایران نامید و افزود: ایران اسلامی امنیت و آسایش خود را مدیون کسانی است که سلامتی خود را در این راه تقدیم کردند.

وی با اشاره به صبوری همسران جانبازان اظهار داشت: همسران جانبازان شبانه‌روز در خدمت این عزیزان هستند و قطعاً جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این دیدار‌ها تصریح کرد: اگر جنگ سال‌هاست برای ما پایان‌یافته است لکن طبق فرمایش مقام معظم رهبری آتش جنگ در خانه‌های آنان همچنان شعله‌ور‌است.

وی صبر و استقامت همسران جانبازان را ستود و افزود: اجر و پاداش همسران جانبازان که مردانه در کنار همسران خود ایستاده‌اند کمتر از جانبازان نیست.

حجت‌الاسلام عباس زارع تأکید کرد: جانبازی مدال افتخاری است که خداوند به بندگان خاص خود عطا کرده است و خوشا به سعادت جانبازان عزیز که این افتخار را کسب کردند.

انتهای پیام/