سفیرِ جانباز کشورمان در یمن؛ آسمانی شد
سفیرِ جانباز کشورمان در یمن؛ آسمانی شد

بازگشت جانباز “حسین ایرلو” به کشورمان که طی چند روز گذشته مورد توجه اغلب خبرگزاری ها و به ویژه گمانه زنی و تخریب معاندان نظام قرار گرفته بود، بالاخره صبح امروز به شهادت رسید.

وی که به گفته آمریکایی ها همان سردار شهلایی افسانه‌ای جنگ یمن است، ۲سال پیش بعنوان سفیر ایران در یمن مشغول به کار شد و چندی پیش مورد ترور بیولوژیک قرار گرفت و با وجود اعزام به ایران و تحت مراقبت قرار گرفتن، متاسفانه در حالت کما بودند که ساعاتی پیش به فرمانده شهیدش حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش پیوست

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن که از جانبازان شیمیایی و یادگاران دفاع مقدس بود، شربت شهادت را سرکشید و به سوی دیگر همرزمان شهیدش پرکشید.

بنابراین گزارش بازگشت جانباز “حسین ایرلو” به کشورمان که طی چند روز گذشته مورد توجه اغلب خبرگزاری ها و به ویژه گمانه زنی و تخریب معاندان نظام قرار گرفته بود، بالاخره صبح امروز به شهادت رسید.

بنا بر اظهار سخنگوی وزارت امور خارجه؛ شهید حسن ایرلو که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی بود، در یمن به کرونا مبتلا شد و به‌دلیل همکاری دیرهنگام برخی کشورها، در شرایط نامناسبی به کشور بازگشت و علی‌رغم تلاش برای درمان، سحرگاه امروز به شهادت رسید.

سال‌های سال همه سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی جهان غرب و اعراب دنبال او بودند، عکس‌ها و تصاویر خیالی از او منتشر می‌کردند، برای سرش جایزه تعیین کردند، بارها و بارها از هدف قرار دادن خودروی او در مناطق مختلف یمن گفتند اما هیچ‌کدام نتوانستند این سردار ایرانی را از پای دربیاورد. او از نسل وهرز دیلمی و هزاران سردار و امیری بود که در طول تاریخ برای بلندآوازه کردن نام ایران جان شیرین در کف اخلاص گذاشتند و سال‌های سال دور‌ از خانه جنگیدند و اینگونه غریبانه به شهادت رسیدند…