۱۳ آبان سه رویداد تحول آفرین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مقدمه ای بر فرو ریختن هیمنه امریکا بود ، که نوید شکست امریکا در گام دوم انقلاب را بهمراه خواهد داشت ! / اغتشاشات اخیر آخرین دست پا زدنهای میت رو به احتضار است !
۱۳ آبان سه رویداد تحول آفرین تاریخ انقلاب اسلامی بوده و مقدمه ای بر فرو ریختن هیمنه امریکا بود ، که نوید شکست امریکا در گام دوم انقلاب را بهمراه خواهد داشت ! / اغتشاشات اخیر آخرین دست پا زدنهای میت رو به احتضار است !

بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان تجمع مردم و بخصوص دانش آموزان مدارس در مقابل مسجد جامع گرمسار در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد. بعد از قرائت قران توسط دانش اموز قاری و خواندن سرود سلام فرمانده توسط دانش اموزان دختر و شعارهای انقلابی ، سخنران مراسم آقای دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع « تهدیدات امریکا و رسالت ما در گام دوم انقلاب در برابر دشمنان » بود. بعد قرائت بیانیه ، نماز وحدت بخش جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین آرامی برگزار گردید .

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز با اشاره به تقارن سه حادثه مهم تاریخ انقلاب اسلامی بیان داشت : سلام و درود بر امام راحل ، که تبعیدش کردند به ترکیه تا امت از امامش دور و محروم باشند ، اما اراده الهی بر این بود که سر آغاز شعله ور شدن انقلاب شد و نهایتا بساط نظام ستم شاهی را درهم پیچید . سلام و درود بر دانش آموزانی که توسط رژیم ظالم به خاک و خون کشیده شدند و ۱۳ آبان مرکز ثقل مبارزه دانش آموزان و دانشجویان و مردم با استکبار شد . وسالروزش دمیدن حماسه ایثارو فداکاری های دانش آموزان شهید در استمرار مبارزه با امریکا شد . سلام و درود بر دانشجویان پیروی ولی فقیه زمان که تسخیر کننده لانه جاسوسی و کانون فتنه امریکا در ایران بودند و انقلابی بزرگتر از انقلاب ۵۷  را بهمراه داشت و زوال پذیر بودن شیطان بزرگ را اثبات کرد . و روز نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی شد .

* ایشان با طرح سوال اگر ما دست از مبارزه برداریم ، ایا امریکا رها میکند ، در خصوص عملکرد امریکا در دنیا اظهار داشت : در سه قرن اخیر کشورهای سلطه گر غربی و در راس ان شیطان بزرگ عامل ظلم و جنایت و مانع برقراری صلح و ارامش بوده ، امریکا و غرب مبدع استعمار گسترده تجارتِ برده آفریقایی ، برده فکری ، جسمی و جنسی از زنان ، بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی و کشتار ۲۲۰٬۰۰۰ نفر از شهروندان ،  ریشه جنگ و جنایت در میان کشورهای مختلف ، دخالت در انتخابات کشورهای مختلف و برسرکار آوردن افراد دست نشانده ، حمایت از حکومتهای دیکتاتور ، مانند رژیم بحرین و عربستان و …. ، حمایت همه جانبه و تمام قد از رژیم کودک کش صهیونیستی ، طراحی تجزیه کشورهای اسلامی ؛ مانند تکه شدن ها از ایران ؛ دو بخش شدن سودان ؛ قره باغ از آذربایجان ، كشمير از بدنه پاكستان و هندوستان، …. ، زورگویی در سازمان ملل و نهادهای بین المللی ؛ اعمال مکرر قانون جنگلی وتو ؛ پیمان شکنی‌های بین‌المللی ، سلطه دلار بر اقتصاد دنیا و مصیبت برای کشورها ، اسلام ستیزی ؛ اسلام هراسی و مبارزه با اسلام ناب ،  ترویج اسلام امریکایی ، منشا هر نوع فساد و تباهی وذلت ملل دیگر ، عامل دخالتها و ناارامیهای در سراسر دنیا ، فعالیتهای ضد حقوق بشری و پرچمداری حقوق بشر ، وجود بیش از ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر جهان و حدود ۲۲۰ هزار نظامی و غیر نظامی آمریکایی که در بیش از ۱۵۰ کشور جهان ، جنایات و ظلمهای امریکا در جهان حمله نظامی به دهها کشور  افغانستان ، عراق و سوریه و …. کودتا، تروریست پرور، کشتار، حمایت از گروههای ترویستی در نقاط مختلف ، کثیف ترین آنها حمایت رسمی از گروههای مسلح تروریستی تکفیری و داعش در سوریه و عراق و انبوه جنایات وحشیانه انان بوده و هست . که نشان از عناد و شرارت ذاتی آنان است .

* وی در خصوص وضعیت داخلی امریکا گفت : ظلمها  و جنایات و تبعیض نژادی امریکا به ملت خویش ومشکلات عدیده موجود در داخل ، نوید فروپاشی از درون را میدهد .

* ایشان در خصوص پرونده سنگین جنایات و ظلمهای امریکا پیش از انقلاب بیان داشت : اشغال ایران بی‌طرف درجنگ جهانی دوم توسط متفقین که یکی از اعضای آن امریکا بوده ؛ کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بازگرداندن شاه ظالم به ایران و استمرار ۲۵ سال حکومت شاه برکشور و حمایت مستمر از او ، مسبب شهادت دانشجویان در ۱۶ اذر ۱۳۳۲ ، مسبب شهادت دانش آموزان در ۱۳ ابان ۱۳۵۷ ، دستور کشتار خونین ۱۷ شهریور ، ایجاد ساواک و تشدید اختناق در کشور ؛ شکنجه و سرکوب مردم مسلمان ؛ حضور ۳۵هزار مستشار آمریکایی در ایران ودخالت در امور داخلی ایران ، تحمیل کاپیتولاسیون وتحقیر ملت ایران ؛ مشارکت جنایات رژیم پهلوی ،و تلاش زیاد برای سرکوب ملت و عدم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است .

* وی در خصوص اقدامات علنی خصمانه و جنایتکارانه بعد از انقلاب توسط آمریکا بیان داشت : مصادره اموال ایران ؛ تجاوز نظامی به ایران که با شنهای ابایبل طبس به شکست انجامید ، طراحی کودتای نوژه ، حمایت از گروههای تروریستی و تجزیه طلب ، قائله کردستان و خلق عرب و ….. ، تحریک عراق به تجاوز به ایران ، حمله به هواپیمای ایران با ۲۹۱ نفر ، اجرای تحریم‌های گسترده ضد ایرانی ؛ هدایت و پشتیبانی نیروهای ضد انقلاب و منافقین ، شبیخون فرهنگی ؛ حمایت در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸؛ ۱۴۰۱ ، ترور دانشمندان هسته ای و موشکی ؛ به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی ؛ تحمیل متن برجام پرخسارت ؛ بدعهدی در خروج از برجام بعد از نابودی صنعت هسته ای بوده است ، که هنور اثار آن باقیست .

* ایشان در خصوص رسالت مسلمانان در برابر امریکا گفت : رسالت ما دشمن شناسی و مبارزه با دشمنان است ؛ چرا که قران کریم می فرماید وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ چرا که دشمنان به چیزی بجز تابع شدن و نابودی مسلمین راضی نمیشوند . لذا مقاومت وایثار وادامه راه شهدا تنها گزینه برتر ملت بوده و ما وظیفه ای جز مبارزه با دشمنان نداریم .ملت ایران شاخ هیمنه امریکا را با حمله به لانه جاسوسی و دستگیری ملوانان امریکایی، حمله به پایگاه نظامیان امریکایی در عین الاسد را درجهان شکسته است و همچنین شاخ تحریمها توسط دولت انقلابی بلا اثر شده و آنان گزینه دیگری جز پذیرش قدرت بلا منازع ایران اسلامی را ندارند

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص بهترین ها و بدترین های جهان  گفت : دینی والاتر از اسلام ، حکومتی بهتر از جمهوری اسلامی ، رهبری بهتر از امام خامنه ای در جهان وجود ندارد و ما مفتخر به آنیم واز آن نیز حراست می کنیم . همچنین دشمنی شیطان تر از امریکا و جنایتکاری بالاتر از صهیونیسم و منافقینی بدتر از منافقین ۱۳۶۰ نیست .

* ایشان در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت : فتنه های مختلف طی این سالهای بعد از انقلاب ادامه داشته و حساس ترین فتنه ، بروز شده فتنه ۸۸ علیه کشور در جریان است ، و عملیات اغتشاش در برخی شهرها مدل خشن تر انقلاب مخملین بوده است . یکی از اهداف این فتنه ، تکمیل اسلام زدایی رضا خان از ایران بود ، که یکی از جنبه های آن کشف حجاب رضاخانی بود .ولی به حمدالله این فتنه اخرین دست و پازدن های محتضر را دارد . و شکست ایران قوی با شکست سختی مواجه شده است .

* وی در خصوص وضع موجود زیر ساختها گفت : زمینه ساز بروز اشوب ها ، اصلاح طلبانند که سرای انان اتش جحیم است .کسانی که با سخنان نادرست خود ؛خویش هیزم بیار معرکه بودند ؛ بایدتوبه کرده و بدامن ملت برگردند والا جایگاهشان زباله دان تاریخ انقلاب است . وآن عده معدودی که شعار بی شرف دادند ، شرافت ملتی شریف را خدشه دار کردند. همچنین در شرایط حساس جامعه ، سکوت اکثر خواص بی بصیرت روا نبوده و محکوم به ترد مسولیت و منزوی شدن هستند .

* ایشان در خصوص محاسن فتنه اخیر بیان داشت : این فتنه سبب شد تا میکربهای کشور در دانشگاه و اموزش و پرورش و…. شناخته شده و کشور چرک زدایی شده و انقلاب با قدرت به ارمانهایش در حرکت شتابان قرار گیرد . و  تحرکات مذبوحانه فتنه در حال احتضار در سراسیبی افول خود بوده و از پس این پیچ تاریخی ملت ایران سرفراز بیرون خواهد امد . و باید گفت امریکا از شکست فتنه ۱۴۰۱ دق کن و از این عصبانت بمیر –  مرگ برآمریکا

* وی در خصوص دانش آموزان و دانشجویان اظهار داشت : دانش آموزان و دانشجویان انقلابی بابصیرت در راستای نیازهای انقلاب تحصیل کرده ، و اینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند .

* ایشان در خصوص وظیفه آحاد ملت  گفت : همچنانکه شعار میدهیم تا جان در نفس داریم برای انقلاب خون میدهیم ، همه با عمل به جهاد تبیین به جنگ شناختی دشمنان حمله خواهیم کرد و اگر دشمن با بزرگترین جنگ ترکیبی به میدان امده ؛ ما با ترکیب قوا در هم میکوبیم . ما بمب هسته ای داریم ، بمب هسته ای ما هسته های مقاومت در نقاط مختلف جهان بوده ، که بعد از نابودی اسرائیل بر سرکاخ سیاه امریکا خواهد بارید .

* وی در خصوص رسالت ما بیان داشت : ما ملت امام حسینیم و تا اخرین نفس پای نظام و ولی خویش هستیم .ما منتظر ظهوریم و پرچم انقلاب را محکم حفظ کرده و به صاحبش میدهیم . ما سرباز امام خامنه ای ایم و گام دوم انقلاب را متصل به ظهور می کنیم . ما وعده الهی در خصوص آینده را با برقراری حکومت صالحان محقق خواهیم کرد .

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفت : زوال ابرقدرتی امریکایی و برچیده شدن طومار نظام سلطه امریکا برجهان و جهان گیرشدن انقلاب اسلامی نزدیک بوده و در گام دوم انقلاب ظهور مهدوی خواهد شد.