رسالت شیعیان در بزرگترین عید اسلامی بسیار حساس و تعیین کننده در فراگیری حرکت جهانی شیعه و طالب ظهور مهدی شدن جهانیان است !
رسالت شیعیان در بزرگترین عید اسلامی بسیار حساس و تعیین کننده در فراگیری حرکت جهانی شیعه و طالب ظهور مهدی شدن جهانیان است !

در مراسم باشکوه روز عید سعید غدیر مسجد حضرت ولیعصر (عج) ، بعد از تردد دسته شادی منتظران مصلح تا میدان نبوت ، نمازجماعت به امامت حجت الاسلام و المسلمین میر طالبی برگزار گردید . بین دو نماز دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع رسالت ما در برابر واقعه غدیر سخنرانی کرد و پس از ان مولودی خوانی غدیریه شده و طی ایینی از سادات حاضر تجلیل شد و در انتها اطعام صورت گرفت .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ضمن تبریک عید سعید غدیر در خصوص رسالت ما در برابر واقعه غدیر گفت: نخستین رسالت ما بزرگداشت واقعه غدیر بزرگترین عید اسلامی است ؛ چرا که خداوند به پیامبر (ص) می فرماید : فمابلغت رسالته ، یعنی اگر جانشینی خودت  را اعلام نکنی ؛ به رسالتت عمل نکرده ای و بعد از تعیین جانشینی حضرت عی (ع) می فرماید : الیوم اکملت لکم دینا ؛…. و رضیت لکم الاسلام دینا ؛ یعنی تا قبلش اسلام  نقص بوده است و با ولایت اسلام کامل شده و مورد رضایت الهی قرار گرفته است .

ایشان درخصوص دومین رسالت شیعیان گفت : شناخت و معرفت نسبت به ابعاد غدیر است ،چرا که غدیر استمرار رسالت انبیا در ۱۲امام بعنوان جانشینان پیامبر الهی می باشد . لذا ضرورت دارد ؛ خطبه غدیر خوانده وتعمق شود .

دکتر هاشمی فشارکی در باره سومین وظیفه شیعیان بیان داشت : نشر معارف و فرهنگ علوی و امامت و ولایت یکی از وظایف شیعیان است ؛ که می تواند بسیاری از شبهات در جامعه را بزداید و بر بسیاری تهدیدات تحریفات و انحرافاتی که از سوی دشمنان پمپاژ میشود ؛ فایق آید .

ایشان درخصوص چهارمین رسالت شیعیان گفت : علاوه بر شور و شعور ؛ عمل کردن در استمرار بخشی غدیر است . در زمان غیبت امام عصر (عج) ، اطاعت از نایب امام عصر ( عج) بر همگان غرض است . تا حکمرانی در جامع بر پایه ولی فقیه تمام و کمال جاری و ساری شده و جمعه نومنه اسلامی شکل گیرد .

دکتر هاشمی فشارکی درخصوص ثمره نهایی غدیر گفت: انتهای رسالت همه پیامبران به خاتم الانبیاء و انتهای امامت همه امامان به حضرت حجت ابن الحسن (عج) ختم گردیده و انتهای عمر شریف آن حضرت ؛ ظهور مهدی و برقراری حکومت جهانی حضرت مهدوی (عج) است ؛ لذا وظیفه ما علاوه بر دعای تعجیل در فرجش  ؛ زمینه سازی ظهور اخرین امام غدیر (عج) می باشد . بنابراین رسالت شیعیان در عصر حاضر ؛ در بزرگترین عید اسلامی بسیار حساس و تعیین کننده است و فراگیری جهانی شیعه و طالب ظهور مهدی شدن جهانیان ؛ منوط به تلاش شیعیان و ایفای رسالت و وظیفه دینی است !

لازم به ذکر است مسجد حضرت ولیعصر (عج) در محله نارمک. خیابان مدائن شمالی، پلاک ۳۲۷واقع می باشد .

پایگاه اطلاع رسانی  به نشانی  https://masjedvalyasr.ir/

و ایستاگرام  @Masjedvaliasr.narmak