تداوم راه دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است
تداوم راه دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است

سردار «فدوی» گفت: سپاه پاسداران با تکیه بر خیل عظیم بسیجیان در سراسر عالم، با توکل بر خدا و مکتب امامین انقلاب، کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد. عزم سپاه در قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و در این مسیر شتابنده گام برمی‌داریم.

اراک، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان واحد اطلاعات و عملیات دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌ها و هدایت‌های امامین انقلاب در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و ملت ایران در همه مقاطع با روحیه جهادی و انقلابی توطئه‌های دشمنان را شکست داده‌اند و امروز علاوه بر این، دلدادگان انقلاب با الگوگیری از راه و مکتب امام خمینی (ره) در نقاط مختلف دنیا در حال پیشرفت هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امام خمینی (ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری را آموخت و در طول انقلاب اسلامی جوانان غیور ایران اسلامی در همه صحنه‌هایی که دشمن طراحی کرده بود، آن‌ها را به فرصت تبدیل کردند و روند قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد روز به روز شتابنده‌تر می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت‌های دنیا را به چالش کشاند، گفت: با موفقیت‌های بزرگ، الگو‌های موفقی به جهان ارائه شد و ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت‌ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هرگاه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت، به عزت مسلمانان خدشه وارد شد.

وی تأکید کرد: صلابت و اقتدار نظام اسلامی در همه بخش‌ها روز به روز فراگیرتر و قدرتمندتر شده و این به برکت خون مطهر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و امروز افتخار می‌کنیم که ملت ایران به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اهتمام دارند و ملتی که در آن فرهنگ شهادت جاری و ساری باشد، قطعاً شکست‌پذیر نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر خیل عظیم بسیجیان در سراسر عالم، با توکل بر خدا و مکتب امامین انقلاب، کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد و عزم سپاه در قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و در این مسیر شتابنده گام بر می‌داریم.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران به وسعت انقلاب اسلامی عمل می‌کند و دفاع همه‌جانبه از ارزش‌های اسلامی از رسالت‌های مهم پاسداران است، گفت: در کنار پاسداری از ارزش‌های اسلامی رسالت‌های دیگری با ابعاد بسیار گسترده برای پاسداران تعریف شده و سپاه در ماموریت‌های خود موفق عمل کرده است.

سردار فدوی با تجلیل از حماسه‌های رزمندگان واحد اطلاعات و عملیات دوران دفاع مقدس، گفت: نیرو‌های اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس خالصانه وارد میدان جهاد شدند و بسیاری از توفیقات در هشت سال جنگ تحمیلی برگرفته از هوشیاری و ابتکار نیرو‌های اطلاعات و عملیات بود.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد مهم است که برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها و تجلیل از این عزیزان گامی موثر در این راستاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که تداوم راه و خط شهدا و دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز راهبرد فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/