ایجاد مشعل های فروزان برای شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول الله صلوات الله علیه، و سپاه تهران بزرگ در فضای مجازی/ تحولی شگرف در نشر اطلاعات و آشنایی با فرهنگ شهدا
ایجاد مشعل های فروزان برای شهدای لشکر ۲۷ محمدرسول الله صلوات الله علیه، و سپاه تهران بزرگ در فضای مجازی/ تحولی شگرف در نشر اطلاعات و آشنایی با فرهنگ شهدا

از نکات قابل توجه این است که مرکز ایثارگران سپاه محمدرسول الله صلوات الله علیه، تهران بزرگ اولین نهادی است که به صورت منسجم و برنامه ریزی شده، جهت معرفی کلیه شهدای خود به فضای مجازی وارد شده است و مصمم است با توجه فرمان رهبر معظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین، به دیگر مسایل و موضوعات دفاع مقدس و شهدا نیز در سطح گسترده بپردازد.

امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. رهبر معظم انقلاب

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با تقدیر از اقدام ارزشمند مرکز ایثارگران سپاه محمدرسول الله صلوات الله علیه، تهران بزرگ گفت :

راه اندازی بزرگترین سامانه شهدا در فضای مجازی اقدام بی نظیری در سطح کشور بوده و بسیار مهم و اثر گذار می باشد و بایستی برای بهره وری بیشتر ، گسترش یابد .

ایشان همچنین افزود: ایجاد آلبوم اختصاصی تصاویر برای هر شهید لشکر ۲۷ محمدرسول الله صلوات الله علیه  و شهدای سپاه تهران بزرگ در بزرگترین آلبوم تصاویر دفاع مقدس و شهدا با همکاری موثر و بی دریغ آقای وران مسئول محترم مرکز ایثارگران سپاه تهران بزرگ و همکاران گرامی ایشان که در حال حاضر ساخته شده و اینک هم در مرحله بارگذاری تصاویر است و در دسترس کاربران قرار دارد و به امید خدا در یک بازه زمانی چند روزه به اتمام خواهد رسید، بسیار باعث خوشحالی و مسرت است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. طبق آمار سایت، طی این چند روز اخیر آمار بیش از دویست هزار نفر بازدید کننده ثبت گردیده است.

وی درخصوص تعمیم این کار سترگ بیان داشت : این اقدام بی نظیر و حضور با این وسعت در فضای مجازی می تواند الگویی برای سایر نهادهای کشوری و لشکری بوده و در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری در فضای مجازی  می تواند بسیار تاثیرگذار وتحول افرین باشد.

دکتر هاشمی فشارکی گفت : از نکات قابل توجه این است که مرکز ایثارگران سپاه محمدرسول الله صلوات الله علیه، تهران بزرگ اولین نهادی است که به صورت منسجم و برنامه ریزی شده، جهت معرفی کلیه شهدای خود به فضای مجازی وارد شده است و مصمم است با توجه فرمان رهبر معظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین، به دیگر مسایل و موضوعات دفاع مقدس و شهدا نیز در سطح گسترده بپردازد.

ایشان بیان داشت : با افتخار به خانواده معظم شهدا خبررسانی می نماییم که عزیزان آنها دارای یک آلبوم اختصاصی تصاویر شده اند. باشد که لبخند رضایت و دعای آنان راهگشای رسیدن به خواسته های معنوی و عاقبت بخیری متصدیان این امر خیر و ماندگار باشد.

وی گفت : از خانواده شهدا ؛ همرزمان و دوستان شهدا دعوت میشود که عکس های مشترکی را که با شهدا دارند را بفرستند تا با نام خودشان در آلبوم اختصاصی شهید مورد نظرشان بارگذاری شود. همچنین برای خود شخص ارسال کننده عکس ها نیز یک آلبوم اختصاصی در قسمت رزمندگان و جانبازان ساخته و منتشرخواهد شد.

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی درپایان گفت : در حال حاضر بیش از ۶۰ سایت و ۱۵ کانال اصلی و فعال در پنج موضوع محوری ارزش ها، ولایت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدا توسط پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار  با سابقه ۲۰ سال در اینترنت فعال بوده که شایسته تقدیر است . این ظرفیت بوجود آمده در کشور بی نظیر است  و اینک خدمتی دیگر در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس افزوده شده و توسعه یافته است که تحولی شگرف در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت ومقاومت می باشد .

در پایان مجددا از اهتمام برادر وران مسئول محترم مرکز ایثارگران سپاه محمدرسول الله صلوات علیه، تهران بزرگ و همکاران قابل احترام ایشان بویژه برادر گراوند، نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهایت قدردانی و تشکر را دارم.