تاریخ تا ابد به احترام تو خواهد ایستاد
تاریخ تا ابد به احترام تو خواهد ایستاد

تاریخ تا ابد به احترام تو خواهد ایستاد در آغاز جنگ ۲۴ سال داشت در همان ابتدا فرماندهی دو گردان از کرمانی ها را بر عهده داشت،با پیشنهاد شهید حسن باقری تیپ جدیدی با ادغام نیروهای سیستان و بلوچستان هرمزگان به لشگر ۴۱ثارالله تبدیل شد لشگر خط شکن ثار الله در عملیت های بزرگی مانند […]

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

تاریخ تا ابد به احترام تو خواهد ایستاد

در آغاز جنگ ۲۴ سال داشت در همان ابتدا فرماندهی دو گردان از کرمانی ها را بر عهده داشت،با پیشنهاد شهید حسن باقری تیپ جدیدی با ادغام نیروهای سیستان و بلوچستان هرمزگان به لشگر ۴۱ثارالله تبدیل شد لشگر خط شکن ثار الله در عملیت های بزرگی مانند والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ شرکت داشت.

بعد از اتمام جنگ تحمیلی به کرمان برگشت و به مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر پرداخت،در سال ۷۶ بعنوان فرمانده برون مرزی سپاه منصوب شد.

وی نقش ویژه ای در تقویت نیروهای حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه داشت.دوران حمله جرج بوش به عراق توانست ابتکار عمل در عراق را بدست بگیرد و به تدریج عراق تبدیل به باتلاقی برای نیروهای آمریکایی شد و عملا خطر حمله نظامی آمریکا به ایران که قرار بود کشور سومی باشد که مورد حمله قرار گیرد از ایران دفع کند.

در زمان حمله آدمخواران داعش به عراق که بغداد در چند قدمی سقوط قرار داشت وارد عمل شد و فرماندهی بخشی از نیروهای عراقی را بر عهده گرفت،و تروریست های داعش را به عقب رانده با عقب رانده شدن داعش از عراق پایانی بر جنایت های داعش بود.علاوه بر این وی در صحنه نبرد میدانی در سوریه نیز حضور های مکرر داشت و در نبرد القصیر توانست سوریه شکست های سختی بر داعش وارد کند،وی با دیپلوماسی جنگی خود توانستد پوتین را متقاعد به ورود به جنگ سوریه بنماید در چند ماه پایانی که داعش در سوریه لحظات آخر عمر ننگین خود را سپری میکرد با اعلام عملیات حلب ضربه آخر را بر پیکر متعفن داعش وارد ساخت.

در زمانی که کردستان عراق در معرض تجزیه قرار داشت وی با به کار بردن دیپلوماسی نظامی خود نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کردستان داشت.

به واسطه مبارزات خستگی ناپذیر وی با شیاطین و اشرار داعشی وی تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت ها در بین مردم ایران عراق سوریه و… شد مردم ایران عراق سوریه تا ابد مدیون رشادت های وی خواهد بود.

تا ابد در قلب های ملت ایران،عراق،سوریه و….

فرمانده شجاع سپاه قدس

#سردار_شهید_حاج_قاسم_سلیمانی

منبع:خبرگزاری فارس

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس