اقدام غیر شرعی و غیر قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران
اقدام غیر شرعی و غیر قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران

براستی بنیاد شهید به کجا می رود و چرا به جای اینکه وظایف خود را نسبت به جامعه هدف انجام دهد، با سرقت ادبی و نقض قانون جرایم رایانه ای اقدام به زدن سایت با محتوای متعلق به دیگران می نماید.

بنیاد شهید و امور ایثارگران طی یک ادعای غیر واقعی و نقض مالکیت فردی و هنری و با سوءاستفاده از اخلاق و صبر مسئولین پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار و بویژه برادر محمد حسن اصفهانی از اطلاعات و عکس های مزار شهدا که بصورت امانت نزد آنان بوده، بدون اجازه استفاده کرده و اقدام به راه اندازی سایت و رونمایی از سامانه زیارت مجازی گلزار مطهر شهدا در نمایشگاه الکامپ  نموده است و معلوم نیست با این اقدام غیر شرعی و غیر قانونی به دنبال چه چیزی هستند. این در حالی است که راه اندازی سایت گلزار شهدا و سامانه جست و جوی مزار شهدا (اینجا) همچنین سایت ثبت موقعیت مکان مقدس گلزار شهدا بر روی نقشه ایران و بین الملی (اینجا)، در چندین سال پیش توسط پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه که توسط عده ای از خادمین واقعی شهدا که واقعا گمنام و بی توقع هستند اداره می شود، انجام شده است و بیش از یک دهه قدمت و سابقه دارد ولی متاسفانه مسئولین بنیاد شهید که گویا از خواب غفلت و بی توجهی بیدار شده اند می خواهند با این اقدام غیر شرعی و غیر قانونی برای خود وجهه کاذب کسب نمایند و بنابر این مدعی راه اندازی این سایت شده اند.

در اینجا باید از بعضی رسانه ها و خبرنگاران محترم نیز گله گذاری کرد که چرا بدون تحقیق و اطمینان از صحت ادعا و خبر مبادرت به نشر آن می کنند.

لازم به یادآوری است عکسبرداری از سنگ مزار شهدا در گلزار شهدای سراسر ایران کاری منحصر بفرد و دارای سابقه بیش از ۱۵ سال است که اکثر این عکس ها توسط آقای محمد حسن اصفهانی و دیگر عزیزان خادم شهدا گرفته شده و مالکیت قانونی و هنری و معنوی آنها متعلق به  شخص ایشان و دیگر خادمین شهدا در پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار می باشد که تمامی گلزار شهدای ایران را در بر می گیرد و در دانشنامه شهدا و ایثارگران و سامانه جستجوی مزار شهدا (اینجا) قابل روئیت است. لازم بذکر است که عکسبرداری از مزار شهدای جهان اسلام نیز شروع و بخشی از آن توسط آقای محمد حسن اصفهانی انجام گرفته است که بزودی از آن رونمایی خواهد شد. آری اگر برای خدا و شهدا صادقانه و بی ریا کار شود می توان تا اینجا پیش رفت.

لازم به ذکر است که آقای محمد حسن اصفهانی یکی از مسئولین اصلی پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار و دانشنامه شهدا و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران و دانشنامه شهدا و ایثارگران شهدای جهان اسلام می باشند و جوانی خود را در این راه صرف نموده اند.

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه ، شبکه ایثار و آقای محمد حسن اصفهانی بارها به مسئولین خودسر و مغرور یکی از این سایت های غیرشرعی و غیرقانونی تذکر جدی داده اند ولی از آنجا این افراد بسیار مغرور و بی تفاوت نسبت به این اقدام خلاف شرع و خلاف قانون هستند، لذا توجهی به رفتار و تذکرها ننموده اند و لذا مجبور هستیم روشنگری نموده و حق هرگونه اقدام قانونی را برای خود محفوظ بداریم و از بنیاد شهید و ایثارگران و عوامل مرتبط با این اقدام خلاف شرع و خلاف قانون شکایت نماییم.

خدا کند که مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران از خدا و شهدا و جامعه ایثارگری خجالت بکشند و به جای پرداختن به کارهای فرعی و سوءاستفاده از اعتماد جامعه قابل احترام رسانه ای و دادن اطلاعات غلط ، به وظیفه اصلی خود بپردازند. همین چندی پیش بود که یک نماینده محترم مجلس از عدم رسیدگی به مسئله مهم دارو و درمان ایثارگران طی هفت ماه گذشته خبر داد.

براستی بنیاد شهید به کجا می رود و چرا به جای اینکه وظایف خود را نسبت به جامعه هدف انجام دهد، اقدام به زدن سایت با محتوای متعلق به دیگران می نماید. آیا در این سال های ارزشمندی که می توانستند اقدامات فرهنگی انجام دهند ولی کوتاهی کردند، احساس عقب ماندگی نموده اند که حالا می خواهند با غصب و برداشت غیر قانونی و غیر شرعی اطلاعات و عکس های سنگ مزار شهدا که حاصل زحمت دیگران است  برای خود وجهه و آبروی کاذب و بدون پایه و اساس کسب کنند و…

در پایان حق هر گونه دفاع بنیاد شهید و امور ایثارگران محفوظ می باشد اما فقط بدانند مدارک بسیار محکم و غیر قابل تکذیب علیه آنان وجود دارد که اصلا مایل به انتشار آنها نیستیم ولی اگر مجبور شویم حتما برای روشن شدن اذهان عمومی آنها را منتشر خواهیم کرد.

پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : ایثارپرس