جهاد اسلامی فلسطین: عملیات‌های تازه‌ای در راه است
جهاد اسلامی فلسطین: عملیات‌های تازه‌ای در راه است

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در واکنش به کشته شدن یک سرباز صهیونیست، تأکید کرد که همه شهرک‌نشینان و سربازان رژیم اشغالگر، هدف قانونی مقاومت فلسطین هستند.


به گزارش ایثارپرس ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه از کشف جسد یک نظامی این رژیم در جنوب کرانه باختری خبر داد. این جسد در منطقه «گوش عتصیون» در اطراف شهر الخلیل پیدا شد .
«داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین، در واکنش به این رخداد، تأکید کرد که این عملیات، قهرمانانه و جسورانه بود و با توجه به اعتصاب اسرای حاضر در زندان‌های صهیونیستی، حامل پیام مهمی است.
خبرگزاری «فلسطین الیوم» به نقل از شهاب گزارش داد که این عملیات، واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فسطین است؛ جنایاتی که آخرین مورد آن، تخریب مناطقی در «واد الحمص» واقع در قدس اشغالی است.
وی اظهار داشت: «این عملیات نشان می‌دهد که همه شهرک‌نشینان و سربازان [رژیم] اشغالگر، هدف قانونی مقاومت فلسطین هستند و ملت فلسطین علیه اشغالگری است که همچنان به توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطین ادامه می‌دهد».
این مسئول در جنبش جهاد، عملیات کشتن سرباز صهیونیست را تبریک گفت و تأکید کرد که «ملت ما با اشغالگری مبارزه می‌کند که سرزمین ما را اشغال کرده است».
شهاب با اشاره به اینکه طبیعی است که مبارزه علیه صهیونیست‌ها ادامه یابد، خاطر نشان کرد که عملیات‌های قهرمانانه دیگری علی شهرک‌نشینان و سربازان صهیونیست در راه است.
وی این گونه عملیات‌ها را حق طبیعی ملت و مقاومت فلسطین دانست و عنوان کرد که این عملیات، یکی از ابعاد پویایی ملت فلسطین و مقاومت حاضر در نوار غزه است.
این مسئول فلسطینی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌های صهیونیست برای از بین بردن روحیه مبارزه به شکست منتهی شده، اعلام کرد، تمامی عملیات صهیونیستها در یورش به مردم فلسطین و تداوم بازداشت سران مقاومت و جوانان این کشور، به جریان مقاومت فلسطین آسیبی نرسانده و این جریان همچنان زنده باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : زینب 135
  • منبع خبر : فارس