کاروان ویژه حج جانبازان وارد مدینه منوره شد
کاروان ویژه حج جانبازان وارد مدینه منوره شد

کاروان ویژه حج جانبازان صبح روز گذشته با استقبال مسئولان بعثه مقام معظم رهبری وارد مدینه منوره شد.

به گزارش ایثارپرس ، سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان گفت: کاروان ویژه حج جانبازان صبح روز سه‌شنبه اول مردادماه ۹۸ با استقبال مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت وارد مدینه منوره شد.
حسینی تصریح کرد: تعداد اعضای کاروان سال جاری ۶۶ نفر از ۱۶ استان کشور است و ویژگی بارز این کاروان حضور جانبازان بالای ۵۰ درصد از تمامی گروه‌های جانبازی است که اکثر آنها قطع نخاع و قطع عضو هستند و شرایط حضور در کاروان‌های عادی را ندارند.
وی افزود: کاروان ویژه حج جانبازان پس از ورود به هتل محل استقرار در مدینه منوره، مورد استقبال زائرین از استان‌های مختلف قرار گرفت که با اهدای گل به دیدار جانبازان آمده و با شیرینی از آنها پذیرایی کردند. مراسم مدیحه سرایی اهل بیت (علیهم السلام) نیز در بدو ورود جانبازان برگزار شد و جانبازان پس از نشست آموزشی – توجیهی توسط مدیر و پزشک کاروان راهی مسجدالنبی (صلي الله عليه وسلم) شدند.
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد با اشاره به برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده برای جانبازان گفت: نشست‌های توجیهی مذهبی برای آشنایی هر چه بیشتر جانبازان با اماکن تاریخی، مسجدالنبی (صلي الله عليه وسلم) ، قبرستان بقیع و … توسط روحانی کاروان برگزار می‌شود.

  • نویسنده : زینب 135
  • منبع خبر : مهر