راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است
راهپیمایی روز قدس حمایت از جبهه مقاومت در مقابل طرح معامله بزرگ قرن است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روز قدس امسال با یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم هم‌زمان شده است، افزود: وظیفه امروز امت اسلامی مقاومت و مخالفت همه‌جانبه با جبهه استکبار است.

به گزارش ایثارپرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مسئولان دبیرخانه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی(ع) با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی قدس گفت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بود که اراده تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان را در حمایت از مظلومان فلسطین در برابر مستکبران و زورگویان به منصه ظهور رساند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان یک اصل جدانشدنی از فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بر همین اساس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سطله‌گری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی یک راهبرد اساسی برای تمام مسلمانان است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه روز قدس امسال با یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های جبهه استکبار و صهیونیسم هم‌زمان شده است، افزود: کاخ سفید همه عوامل و ابزارهای خود را برای پیاده کردن توطئه موسوم به معامله قرن به کار بسته است و تحریم و تهدید جبهه حامیان مقاومت از ایران تا لبنان را در دستور کار قرار داده است و وظیفه امروز امت اسلامی مقاومت و مخالفت همه‌جانبه با جبهه استکبار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: روز قدس امسال به‌درستی روز مقاومت نام گرفته و انتظار می‌رود سرفصل جدیدی در پایداری و اتحاد ملت‌های مسلمان و آزادیخواه مقابل جبهه سلطه بگشاید.

وی افزود: ظرف ۷۰ سالی که از اشغال قدس شریف می‌گذرد استقامت ملت فلسطین در مقابل زورگویی آمریکا و اسرائیل سیاست‌های تفرقه‌انگیز ظالمان و جنایتکاران را با شکست مواجه کرده و بی‌تردید در این برهه نیز دسیسه‌های آنان مثل تبدیل بیت‌المقدس به پایتخت رژیم صهیونیستی نه تنها نمی‌تواند به وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان آسیبی وارد کند بلکه اتحاد و مقاومت مسلمانان را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن تأکید بر آگاهی ملت مسلمان و روزه‌دار ایران از ابعاد طرح‌های خطرناک آمریکا و شرکای منطقه‌ای آن گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس همانند گذشته برادری و وحدت خویش با ملت مظلوم فلسطین و عزم راسخ و هدف خود را در سرنگونی رژیم اشغال‌گر صهیونیسم و مخالفت با اقدامات سردمداران دولت آمریکا به جهانیان نشان خواهد داد و راهپیمایی روز قدس امسال فریاد مبارزه با رژیم صهیونیستی و تأکید بر شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

وی ادامه داد: در این میان جامعه معزز ایثارگری نیز به عنوان قشر پیشتاز در صفوف استکبارستیزی در کنار ملت شریف ایران امسال نیز به مانند همیشه در روز قدس حضوری باشکوه خواهد داشت و هم‌صدا با ملت‌های آزاده و مسلمان جهان فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر خواهند داد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم