انگشتر حشدالشعبی هدیه فرزند شهید به سردار نقدی
انگشتر حشدالشعبی هدیه فرزند شهید به سردار نقدی

فرزند شهید مدافع حرم بهرام مهرداد انگشتر مزین به سنگ حرم مطهر امام حسین (ع) را که در زیارت کربلا از سوی حشد شعبی عراق به او هدیه شده بود را به سردار نقدی هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری ایثار، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم بهرام مهرداد با خانواده شهید دیدار و از مقام این شهید بزرگوار تجلیل کرد. این شهید ۲ سال قبل طی درگیری با داعش در شهر تدمر به سوریه به لقاءالله پیوست.

در ادامه این دیدار که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید بهرام مهرداد انجام شد، خانواده شهید، خاطراتی از این شهید بزرگوار بیان کردند. شهید بهرام مهرداد از پاسداران بسیار فعال منطقه یافت‌آباد بود و در خدمتگزاری به مردم این منطقه محروم خدمات درخشانی ارائه کرده بود.

در پایان این دیدار، ریحانه دختر کوچک شهید انگشتر مزین به سنگ حرم مطهر امام حسین (ع) را که در زیارت کربلا از سوی حشد شعبی عراق به او هدیه شده بود را به سردار نقدی هدیه داد.

ریحانه ۹ ساله یکی از فرزندان این شهید گرامی است. بنا به نوشته شهید در پشت جلد قرآن کریم که در منزل هم موجود بود، پدر، اسم ریحانه را بنا به ارادت ویژه‌ای که به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت، انتخاب کرده است.

انتهای پیام/