دیدار با امام جمعه پردیسان قم
دیدار با امام جمعه پردیسان قم

دیدار دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان قم در دفتر مدیریت حوزه علمیه قم برگزار در روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ برگزارشد. در این دیدار که حجت الاسلام فتاحی رییس ستاد نمازجمعه و مهندس کایینی مسول امور مهندسی مصلی نیز حضور داشتند ، درخصوص موضوعات شهر پردیسان ، احداثات جدید و نیز طرح ساخت مصلی ( مسجد جامع ) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی گفت : در توسعه شهر پردیسان که بعد از انقلاب اسلامی احداث شده است ، بایستی از فرمها و نماهای بی هویت جلوگیری شود و در طرح نهضت ملی مسکن دولت ایت الله رییسی نبایستی ادامه سبکها و الگوهای نامناسب غربی بخصوص اپارتمان سازی در احداثات جدید ۳۵۰۰۰ واحدی بکار برده شود . الگوهای خانه های حیاط دار با هویت اسلامی ایرانی الزامی شود .

وی در ادامه بیان داشت : مصلی بایستی هم در روز جمعه بصورت چند عملکردی باشد و هم در طول هفته نیز قابلیت ارایه برنامه های فرهنگی ، خدماتی و اقتصادی داشته باشد . و از انجا که طرح مصلی یک دهه گذشته تهیه شده و با توجه به اینکه بخش اندکی از ان اجرا شده و مشکلاتی در ان وجود دارد ، ضرورت دارد به عنوان جامع بلندمدت مورد بازبینی مجدد قرار گرفته و اصلاح شده و به صورت مرحله ای اجرا شود . و اعلام آمادگی جهت هدایت و راهبری طرح تا رسیدن به حصول نتیجه را اعلام می نماییم .