با جهاد تبیین و بیان واقعیات دفاع مقدس از مشکلات عبور خواهیم کرد
با جهاد تبیین و بیان واقعیات دفاع مقدس از مشکلات عبور خواهیم کرد

سردار «رودکی» گفت: باید در جهاد تبیین که ادامه دفاع مقدس است به بیان واقعیت‌ها، معجزات و حماسه‌ دفاع مقدس به نسل امروز بپردازیم تا از مشکلات کنونی نیز عبور کنیم.

سرتیپ پاسدار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس امروز در نشست فرماندهان و پیشکسوتان دفاع‌مقدس استان فارس که با محوریت «جهاد تبیین»، با حضور سردار «اسدی» فرمانده لشکر ۳۳ المهدی در دوران دفاع مقدس، سردار «کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس و دیگر پیشکسوتان این دو لشکر شاخص دوران دفاع‌مقدس به میزبانی لشکر ۱۹ فجر و به همت اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس فارس برگزار شد با بیان اینکه جهاد تبیین ادامه همان حماسه دفاع مقدس است اظهار داشت: باید در این جهاد مقدس نیز به بیان واقعیت‍ها، معجزات و حماسه‌ دفاع مقدس به نسل امروز بپردازیم تا از مشکلات کنونی نیز عبور کنیم.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس ابتدا بیان کرد: وظیفه اصلی ما به عنوان کسانی که دوران دفاع‌مقدس را درک و تجربه کرده و امروز نیز در سنگری دیگر در خدمت انقلای هستیم این است که در جهاد تبیین نیز پای کار باشیم.

سردار رودکی در ادامه با اشاره به ظرفیت های پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس چه در هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن در حوزه‌های مختلف، خواهان استفاده بیشتر از این ظرفیت ها شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس در پایان گفت: جهاد تبیینی که امروز فراروی ما است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید زیادی بر روی آن دارند در ادامه همان مسیری است که با انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شد و با دفاع مقدس که منشا معجزات و حما