فناوریهای دانش‌بنیان بسیج ، تحول بخش اقتصاد ملی وتضمین بخش شکوفایی نیازهای راهبردی آینده انقلاب است !
فناوریهای دانش‌بنیان بسیج ، تحول بخش اقتصاد ملی وتضمین بخش شکوفایی نیازهای راهبردی آینده انقلاب است !

«نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان» همزمان با هفته بسیج با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان با ۶۰ غرفه در بخش‌های انرژی، معدن، حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، امنیت غذایی، سلامت، دانش‌های نوظهور و دفاعی برپاشد.

*  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی به خبرگزاری دانشجو گفت : دانش و فن اوری در پیش از انقلاب فقط ترجمه ای وارداتی، ناقص و نارس بوده و با نیازهای وقت کشور بسیار فاصله داشت ولی بعد از انقلاب متحول ودرون گرا و زایشگر شد.

* ایشان اظهار داشت : نخستین تحول در دوران دفاع مقدس رخ داد که در حوزه های مختلف مخابرات، مهندسی رزمی، پشیتبانی و…. ابداعات بی نظیری رخ داده،  که تاثیر بسزایی در شکوفایی و موفقیت در جنگ شد. جوانان غیور بسیجی در دوران جنگ تحمیلی واژه «ما می‌توانیم» را محقق کردند .

* وی بیان داشت : پس از جنگ بسیج های تخصصی شکل گرفت و بر اساس تجارب قبل، نیازهای جامعه را دنبال می کرد و تحریم نیز سبب انگیزه بیشتر شد.

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان گفت : بسیجیان بصورت انفرادی و یا گروهی شرکتی فناوریهای دانش بنیانی را به مرحله تولید در اورده اند و در سالی که به نام دانش بنیان میباشد، تنوع محصولات بیشتر و پیشرفت‌ها، تحول و نوآوری در عرصه‌های مختلف داشته است. که مبتکران و مخترعان بسیجی در صف اول انقلاب ایستاده‌اند . فناوریهای دانش‌بنیان بسیج ، تحول بخش اقتصاد ملی وتضمین بخش شکوفایی نیازهای راهبردی آینده انقلاب است . و با ادامه این روند در گام دوم انقلاب خودکفایی راهبردی را رقم خواهد زد.