حاج قاسم جبهه باطل را ذلیل کرد
حاج قاسم جبهه باطل را ذلیل کرد

«فدوی» حاج قاسم جبهه باطل را ذلیل کرد و دشمنان فکر می‌کردند که با شهادت شهید سلیمانی پیروزی به‌دست آوردند در حالی‌که شکست خوردند.

دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در یادواره ۳۶ شهید روستای قناتغستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار داشت: دی ماه پر است از حوادث تلخ و شیرینی که برای امت اسلام پیش آمد.

وی با اشاره به اینکه در سیزدهم دی ماه حاج قاسم به‌دست شقی‌ترین افراد عالم به شهادت رسید گفت: حاج قاسم جبهه باطل را ذلیل کرد و دشمنان فکر می‌کردند که با شهادت شهید سلیمانی پیروزی به‌دست آوردند در حالی‌که شکست خوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خون شهید سلیمانی خیلی بیشتر برای اسلام و انقلاب کار کرد و حاج قاسم زنده‌تر شد افزود: در سراسر کشور پدران و مادران شهدای زیادی داریم که پای جبهه حق انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از سال‌ها از پایان جنگ جبهه دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) ایجاد شد و در آنجا هم دیدیم که چگونه انسان‌ها فدایی حرم شدند ادامه داد: خداوند در قرآن فرموده است شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
سردار فدوی با بیان اینکه در یکی از احادیث شیعه از امام رضا(ع) ذیل همین آیه قرآن آمده است که شهدا چه جایگاه با عظمتی دارند گفت: امام (ره) فرمود “شهید نظر می‌کند به وجه‌الله.”
وی با اشاره به اینکه شهدا از لحظه‌ای که در دلشان تصمیم می‌گیرند که به جبهه بروند، لحظه لحظه به خدا نزدیک می‌شوند افزود: خداوند به شهدا اختیار شفاعت و عنوان جانشینی خودش را به او داده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خانواده شهدا را باید تکریم کرد به‌ویژه آنهایی که مسئول هستند و در برابر خانواده شهدا وظیفه دارند ادامه داد: آمریکا در بیش از ۴۰ سال انقلاب، شیطنت‌های بزرگی علیه انقلاب اسلامی داشته است.
وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی برای سربلندی انقلاب اسلامی خون خود را تقدیم کردند و اجازه ندادند دشمن پیروز شود گفت: خداوند با صراحت فرموده است پشتیبان جبهه حق و اسلام پیروز است.
سردار فدوی با بیان اینکه خداوند راجع به تمام امور بندگان در اسلام به ما سرمشق داده و اگر مطابق آن رفتار و عمل کنیم قطعاً پیروز خواهیم بود افزود: دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که ایران هر کار بخواهد می‌تواند انجام بدهد و به آن اعتراف کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه آنها اعتراف کردند که برتری هوایی چند ساله خود را از دست داده‌اند بیان کرد: در زمان جنگ به تکلیف خود و به فرمان امام و ولی خدا عمل کردیم و پیروز شدیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر امروز در بحث اقتصادی مشکل داریم برای این است که مطابق قائده و قانون اسلامی کار نکردیم خاطرنشان کرد: حاج قاسم در زمان جنگ ۲۴ سال سن داشت و اکثریت رزمندگان و نیروها جوان بودند اما به خدا ایمان واقعی داشتند.
وی با یادآوری اینکه حاج قاسم با ایمان به خدا لشکر ۴۱ ثارالله را راه‌اندازی کرد که همه جوان بودند و در برابر دشمن تا دندان مسلح در عملیات‌های مختلف ایستادند گفت: در جبهه، معارف دین را عملاً یاد می‌گرفتیم و شهدا مانند یک عارف بزرگ به شهادت رسیدند.
سردار فدوی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم هستیم و هر روز که می‌گذرد بیشتر به عظمت شهید سلیمانی پی می‌بریم افزود: دشمن براساس تصورات اشتباه به این کار دست زد و امروز به اشتباه خود پی برده است.
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ را در مدت هشت ماه طول دادند اما مردم ما آنچنان وارد عمل شدند که فرصت نفس کشیدن را از آنها گرفتند گفت: فتنه‌گران ظلم بزرگی به انقلاب اسلامی و خانواده شهدا کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم کرمان در این ایام میزبان زائران حاج قاسم از سراسر دنیا هستند و از آنها مهمان نوازی می‌کنند بیان کرد: خداوند دل‌های عالم را معطوف حاج قاسم کرد و امروز به عینه در گلزار شهدای کرمان شاهد آن هستیم.
انتهای پیام /