رونمایی از خاطرات و نوحه‌های «آهنگران»
رونمایی از خاطرات و نوحه‌های «آهنگران»

«کتاب آهنگران» همزمان با هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای خاوران رونمایی و از راوی این کتاب تجلیل خواهد شد.

آیین رونمایی از «کتاب آهنگران» با حضور «حاج صادق آهنگران» راوی کتاب، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام «میثم امرودی» رئیس سازمان فرهنگی هنری، «گلعلی بابایی» نویسنده و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

«اسماعیل قضات‌لو» رئیس فرهنگسرای خاوران در این زمینه، با تاکید بر اینکه خاطرات سال‌های جنگ تحمیلی با صدای حاج صادق آهنگران عجین شده و شرح دلاوری‌های رزمندگان دلیر اسلام با نوای دلنشین حاج صادق بر لوح جان مان نقش بسته است، گفت: فرهنگسرای خاوران در نظر دارد تا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به رسم تقدیر از سال‌ها مجاهدت و نوحه‌خوانی حاج صادق در جبهه‌های حق علیه باطل؛ از خدمات ارزنده‌ی ایشان تجلیل به عمل آورده و از «کتاب آهنگران» رونمایی کند.

وی تصریح کرد: «کتاب آهنگران» مجموعه خاطرات و نوحه‌های حاج صادق آهنگران است که در طی سال‌های دفاع مقدس توسط انتشارات یازهرا جمع‌آوری شده و در قالب دو کتاب و سه لوح فشرده به چاپ رسیده است.

رئیس فرهنگسرای خاوران گفت: این برنامه روز دوشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۷ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌خصوص می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۰۰۰۰۳۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۲۱