ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی است
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی است

پیرهادی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی است، گفت: ترویج و تحکیم این فرهنگ به عنوان یک وظیفه‌ای همگانی است.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با حضور در بوستان بزرگ ولایت از محل برپایی بزرگترین موزه زنده و نمایش میدانی دفاع مقدس بازدید کردند.

پیرهادی با اشاره به اهمیت این رزم نمایش در زنده نگهداشتن یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های این دوران بویژه به نسل جدید، ایثار و شهادت را از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی دانست و بر ترویج و تحکیم این فرهنگ به عنوان وظیفه‌ای همگانی تأکید کرد.

شهردار منطقه ۱۹ گفت: بزرگترین موزه زنده کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترسیم و بازسازی صحنه ها و وقایع، آثار و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس در بوستان بزرگ ولایت درب مجموعه شهربانو، با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و شهرداری تهران آماده سازی شده و از ۲۷ شهریور تا ۱۰ مهر نیز میزبان شهروندان پایتخت خواهد بود.

بنا بر این گزارش، بازدید از نمایشگاه یاد یاران و رزم نمایش معبر پس از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ برای عموم شهروندان رایگان است. ضمن اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در کنار آن از برنامه‌های موکب شهرداری منطقه ۱۹، خدمات ایستگاه سلامت، نمایشگاه آموزش شهروندی و نگهداری کودکان بهره مند شوند.

‌براساس این گزارش این برنامه سال گذشته نیز با عنوان «معبری به آسمان» در پرند اجرا شد. «نقطه رهایی» عنوان دیگر این برنامه است که طی سال‌های ۱۳۹۵و ۱۳۹۷به ترتیب در اندیمشک و مصلی تهران برگزار شدند.

انتهای پیام/ ۲۴۱