خبرگزاری رسا ـ نخستین دیدار خانواده شهید فرجی با پیکر وی پس از ۳۳ سال، با حضور برادر، خواهران و مادر شهید و جمعی ار مردم در معراج الشهدا تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده تهرانی «کاظم فرجی نوازنی» ظهر امروز ۲۵مرداد ماه برای نخستین بار بعد از گذشت ۳۳ سال […]

خبرگزاری رسا ـ نخستین دیدار خانواده شهید فرجی با پیکر وی پس از ۳۳ سال، با حضور برادر، خواهران و مادر شهید و جمعی ار مردم در معراج الشهدا تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده تهرانی «کاظم فرجی نوازنی» ظهر امروز ۲۵مرداد ماه برای نخستین بار بعد از گذشت ۳۳ سال با پیکر شهیدشان در معراج الشهدا دیدار کردند.

در این مراسم  برادر، خواهران و مادر شهید حضور داشتند و پیکر شهید خود را در معراج شهدای مرکز دیدار کردند. همراه پیکر شهید وسایل شخصی او همچون سربند، شانه سر و فانوسقه بوده است. پدر شهید چند سال گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوسته است.

 

شهید فرجی نوازنی فرزند روح‌الله، متولد سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شده است که اعزامی از لشکر ۲۷ محمد رسول الله بود. هویت پیکر مطهر وی از طریق DNA شناسایی شد.

 

همچنین این شهید تهرانی «کاظم فرجی نوازنی» فرزند روح‌الله، در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شده و اعزامی از لشکر ۲۷ محمدرسول الله تهران است که در عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد در سال ۶۱ به شهادت رسیده است.

 

بعد از گذشت ۳۳ سال طی عملیات تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر او کشف شده و هویتش احراز شده است.

 

شایان ذکر است، این شهید دانشجوی علوم سیاسی در کشور ایتالیا بود که درس خود را نیمه کاره رها کرده و برای شرکت در جبهه های جنگ تحمیلی به کشور خود بازگشت و در اعزام خود به عملیات بیت المقدس در خرمشهر در اردیبهشت ماه سال ۶۱ به شهادت رسید.

 

وی بعد از گذشت ۳۳ سال طی عملیات تفحص از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر او کشف شده و هویتش احراز شده است./۸۱۷/پ۲۰۲/ح