خط امام چیست؟
خط امام چیست؟

او نیز مانند تمامی شهدای عزیزمان پیرو رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی بود در زیر گوشه ای از این ارادت مخلصانه را که خود با قلمش نوشته است می خوانیم

به گزارش بولتن نیوز ،شهید رسول حیدری فردی بود که رهبر انقلاب خطاب به خانواده شهید رسول حیدری فرموده اند:

«…ما دلمان برای از دست دادن این عزیز و سایرعزیزان می سوزد لکن سعادتی از این بالاتر نیست. من بارها گفته ام میدان بوسنی، جنگ اسلام وکفر تنها نیست بلکه از این بالاتر است، دروازه ورود به غرب و اروپا است،آنجا مسأله اش بالاتر از جنگ عراق و ایران است. کسی که برود آنجا و محیط امن خانواده را رها کند، مقامش خیلی بالاتر است. خداوند به او اجر دهد، خداوند به شما هم اجر بدهد. البته دل‌های شما ملتهب است. خداوند این داغ را کم کند و اجر به شما عطا کند…»

                                                       

او نیز مانند تمامی شهدای عزیزمان پیرو رهبر انقلاب اسلامی امام خمینی بود در زیر گوشه ای از این ارادت مخلصانه را که خود با قلمش نوشته است می خوانیم :

دست نوشته شهید رسول حیدری درباره خط امام در سال ۱۳۶۰:

خط امام چیست

خط امام = حرکت سرخ هابیلیان تاریخ

خط امام = استمرار حرکت انبیاء

خط امام = حجت خدا در روی زمین برای بندگانش

خط امام = حاکمیت مستضعفین و له‌ شدگان تاریخ

خط امام = تبلوربخشی شعار «لااله الا الله»

خط امام = سیاست نه شرقی و نه غربی

خط امام = آهن، ترازو، کتاب

خط امام = نفی استثمار، استبداد، استعمار

خط امام = ولایت در پناه فقاهت

خط امام = ادامه حرکت خونین عاشورا در کربلاهای زمان

خط امام = نفی فرهنگ استعماری و ره‌آورد کفر

خط امام = بازگشت به خویشتن خویش

خط امام = حاکمیت انتظار

خط امام = عدل، قسط، برابری

خط امام = انا لله و انا الیه راجعون

خط امام = هجرت، امامت، شهادت
شهید رسول پس ازسال ها مجاهدت و تلاش در راه حق، در روز عید غدیر سال ۱۳۷۲ درکشور بوسنی – هرزگوین و در بوسنای مرکزی واقع در شهر ویسوکو متوجه شدند که منطقه ای از جاده وسیوکو توسط نیروهای کروات ( HVO) آلوده شده و این مسیر، مسیر عبور ایرانیان بود. ایشان دستور دادند که تا اطلاع ثانوی کسی از این مسیر عبور نکند و خود به همراه یکی از رزمندگان بوسنی به آن منطقه رفتند تا آن جا را مورد بررسی قرار دهند و قبل ازحرکت با مادرشان که سیده بودند تماس تلفنی گرفتند و ضمن تبریک عید به ایشان با حالتی روحانی با همه خداحافظی کردند، و به کمین نیروهای کروات که در آن زمان با نیروهای مسلمان در حال جنگ بودند، افتادند و پس از مقاوت شجاعانه به فیض عظیم شهادت نایل آمدند و به بزرگ ترین آرزوی خود رسیدند.
راهش پر رهرو و یادش گرامی باد
منبع : سایت شهید