جسدم را در میان پرچم جمهوری اسلامی ایران به خاک بسپارید
جسدم را در میان پرچم جمهوری اسلامی ایران به خاک بسپارید

شهید «عادل حاوی زاده» در قسمتی از وصیتنامه خود این چنین آرزوی خود را بیان می کند: آن زمان که جسم بی جان مرا در صحراها و یا دریاها و یا کوه‌ها و دشتهای کشور پهناور و عزیزمان پیدا می کنید، بدانید آرزویم این بود که جسدم را با گلاب قمصر کاشان بشویند و در میان پرچم جمهوری اسلامی ایران بپیچند و به خاک بسپارند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «عادل حاوی زاده» در سال ۱۳۴۶/۴/۲۴ در بوشهر دیده به جهان گشود و در دوم مهر سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود بر منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و با درود  بر امید مستضعفان جهان امام خمینی و با درود و سلام بر رزمندگان پر توان اسلام و شهیدان از صدر اسلام تا کنون.

در چشمان مادران غم دیده و زنان جوان و پدران که مشتاقانه به سربازانی که به جبهه برمی گردند و عزیزان خود را نمی بینند چه می بینید؟

آری من از تبار شهیدان گمنام و بی نام و نشان تاریخ هستم، جسم بی جانم را در حالیکه سینه ام از رو برو نه از پشت به وسیله گلوله های دشمن سوراخ شده و یا با تن بی سر و پا با بدن و صورت سوخته به علت نبودن وقت با لباس شهادت در صحراهای دور دفن کرده اند.

من در دل تاریک شب در سنگرهای با چشم های بیدار و با عزمی استوار با انگشتان آماده روی ماشه اسلحه آماده نابود کردن دشمنان دین و وطنم هستم.

آماده ایثار هستم وصیتم را کرده ام بی ارزش ترین موجودیم یعنی جانم را خیلی پیشترها وقف اسلام و میهن کرده ام که هر وظیفه آماده ایثار آن هستم امیدوارم مرگ پر افتخار من برای اسلام و آینده مملکتم مفید باشد.

من موجودی خودم را در طبق اخلاص گذاشته و نثار آرمان های مردممان کرده ام سنگرها و پایگاه ها و دریاهایمان پر از صفا و صمیمت است.

محیطی پر از ایثار پر از حماسه، پر از شهامت ، پر از گذشت در جبهه ها حکم فرماست در سنگرهایمان فارس، کرد، لر، ترک و بلوچ دست در دست هم به دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیز مشغولیم و حماسه اتحاد و توانستن و با هم بودن را به اثبات رسانده ایم.

آن زمان که جسم بی جان مرا در صحراها و یا دریاها و یا کوه ها و دشت های کشور پهناور و عزیزمان پیدا می کنید، بدانید آرزویم این بود که جسدم را با گلاب قمصر کاشان بشوینید و در میان پرچم جمهوری اسلامی ایران بپیچید و به خاک بسپارید.

وحدت را حفظ کنید و در راه ساختن ایرانی اسلامی و سربلند و متکی بخود گام بردارید و هدفی به غیر از برای پیشرفت ورزشی و به غیر از زدودن آثار استعمار، استثمار و استحمار نداشته باشید .

از برادران گروه مقاومت شهید مجاهدی می خواهم همیشه همبستگی خود را حفظ کنند و از همدیگر جدا نشوند و امام را تنها نگذارید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار

زیارت کربلا نصیب ما بگردان

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری دفاع پرس