پیکر مطهر شهیدان عشریه و ثامنی راد در دانشگاه امام حسین (علیه السلام) تشییع شد
پیکر مطهر شهیدان عشریه و ثامنی راد در دانشگاه امام حسین (علیه السلام) تشییع شد

دانشجویان و فرماندهان دانشگاه امام حسین (ع) صبح امروز پیکر شهید ابراهیم عشریه و شهید مهدی ثامنی راد را بر روی دستان خود تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایثار، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه صبح امروز سه شنبه چهارم تیرماه با حضور جمعی از فرماندهان و دانشجویان، در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین( علیه السلام ) تشییع شد.

پیکر شهید عشریه روز سه شنبه مهمان مردم قم و حضرت معصومه (سلام الله علیها) است و سپس طبق وصیت شهید پیکرش در شهرستان «نکا» خاکسپاری خواهد شد.

پیکر شهید مهدی ثامنی راد نیز در شهر ورامین تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید ابراهیم عشریه، یکی از مربیان و اساتید تاکتیک فنون نظامی و فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام حسین( علیه السلام ) بود که به‌ عنوان مستشار نظامی سال ۹۴ به سوریه رفت و در منطقه «العیس» سوریه مفقودالاثر شد تا اینکه پیکر مطهر او بعد از گذشت سه سال از شهادتش در سوریه کشف و شناسایی و سپس به میهن اسلامی ایران بازگشت.

شهید مهدی ثامنی راد فرزند داود در ۲۳ بهمن ۱۳۶۱ در شهر ری متولد شد. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داد، در هفتم آذر ۱۳۸۸ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به‌نام «فاطمه سلما» بود. شهید ثامنی راد یکی از رزمندگان فاتحین از لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران بود. او در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در سن ۳۳سالگی در جنوب حلی در سوریه به شهادت رسید اما پیکر مطهرش در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقود الاثر جای گرفت. حالا بعد از گذشت چهار سال از شهادتش پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به کشور بازمی‌گردد.

انتهای پیام/۸۸۸